Echelon Conspiracy

Acțiune, Thriller (United States of America)

Greg Marcks

Dark Castle Entertainment, Mobicom Entertainment, Zinc Entertainment Inc.

27 Februarie 2009

14 August 2020

<p align="justify">Toata tehnologia din lume este supravegheata. Orice telefon este ascultat si orice dizpozitiv electronic de telecomunicare este urmarit inde-aproape. Doar un singur telefon este rupt de la aceasta retea, avand capacitatea de a analiza toate datele si de a gasi cea mai optima solutie pentru orice situatie. Acest telefon ajunge in mainile lui Max Peterson, un inginer care il foloseste pentru a castiga la jocuri de noroc. Dar acest dizpozitiv il transforma intr-o tinta a unei conspiratii internationale care are ca scop obtinerea acestei tehnologii. Max este urmarit peste tot in lume, in timp ce un oficial guvernamental are propria lui agenda care ar putea destabiliza intreagul echilibru mondial.</p><p> </p>

miha729

08.09.2018

imi poate spune cineva unde si cand as putea vedea asa zis film promitator?

1 6

visinel

08.09.2018

in calitate de mare critic in materie de film, acest film l-am vizionat cu placere. putzine filme se ridica la standardele acestui film. luatzi bilete la cinema sau inchiriatzi/cumparatzi filmul cu incredere.

1 7

An

08.09.2018

slabut, daca este sa il compari cu "Eagle Eye" sau "Wargames The Dead Code", si nici actorii nu sunt la fel fermecatori ca cei din Eagle Eye. Si totusi, filmul are ceva actiune, nu la fel de multa cum te-ai astepta (adica sunt urmariri cu masini, o tipa care chiar stie sa se bata, ceva masini ce sar in aer) dar filmul nu curge cu aceiasi intensitate si antren cum te-ai astepta, povestea o stim cu totii deja, super computerul ce poate sa ne stapaneasca pe toti (da Doamne sa nu o faca deja), americanii care-l scapa din maine, etc, etc. Surpriza vine la final, cum altfel, si inca din Moscova !! Ha !! La chestia asta chiar nu m-am asteptat. Deci, sa le multumim (sau americanii ?) si rusilor din cand in cand....Oricum, pentru o seara in care te paste plictiseala filmul merita vazut, chiar daca povestea este previzibila din start aproape. Un 6 cu ingaduinta.

3 3