Efter brylluppet

Dramă (Denmark, Sweden)

Susanne Bier

Zentropa Entertainments

24 Februarie 2006

5 August 2021

Jacob Petersen si-a dedicat intreaga viata copiilor strazii din India, pe care i-a ajutat de fiecare data cum a putut el mai bine. In momentul in care orfelinatul pe care l-a infiintat este amenintat cu inchiderea, el primeste o oferta extrem de intriganta: un om de afaceri danez, pe nume Jørgen, ii ofera o donatie de 4 milioane de dolari. Exista insa si anumite conditii pentru acest dar neasteptat: nu numai ca Jacob trebuie sa se intoarca in Danemarca, dar trebuie sa ia parte la nunta fiicei lui Jørgen. Evenimentul se dovedeste a fi o jonctiune critica intre trecut si viitor, care il catapulteaza pe Jacob in mijlocul celei mai mari dileme din viata lui.

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost o drama impresionanta , care m-a surprins cu adevarat . daca inceputul este promitator , prezentand realitatile din India , ei bine , continuarea este si mai interesanta , filmul reusind sa intre atat de bine in emotiile si in dramele personajelor , problemele de familie , despartirile din trecut si posibilele relatii de rudenie , pentru ca spre final totul sa devina luminos si sa ramai surprins de cat sange rece a avut regizorul cu unele personaje ... merita urmarit , pentru ca te pune pe ganduri .

0 6

miriamysa

08.09.2018

Daca ar fi fost un film mexican il opream dupa 10 minute datorita scenariului lacrimogen dar actingul danez m-a tinut conectata 120 de min.Nu stiu cand au trecut , merita vizionat mai ales de cei ce indragesc cinematografia nordica.Oamenii astia sunt minunati.

0 0

Laur25

08.09.2018

Un film interesant, as putea spune, cum numai danezii stiu sa o faca: si o fac foarte bine. ,,Scormonind" in cinematografia nordica, intamplator am dat peste acest film, care la inceput, nu m-a convins foarte tare dar, rasturnarea de situatie a facut ca intreg filmul sa fie un deliciu ce merita savurat!

0 0