Einstein and Eddington

Istoric, Dramă (United Kingdom)

Philip Martin

Company Television Productions, HBO Films, Pioneer Pictures

29 Noiembrie 2008

11 Mai 2021

Einstein si Eddington este o dramă britanica produsa de catre BBC, în asociere cu HBO. Aceasta este povestea a teoriei relativităţii a lui Einstein general, relatia sa cu Eddington şi introducerea acestei teorii a lumii, pe fundalul Primului Razboi Mondial.<br /><br />Filmul scoate la iveala dedesubturile demonstrarii faimoasei teorii a relativitatii, controversele ce au fost in legatura cu geniul lui Einstein si cum influenteaza razboiul dezvoltarea stiintei si nu in ultimul rand a umanitatii. De remarcat pozitiapacifista a celor doi savanti .

cristimarc

08.09.2018

A fost primul film nou in 2009 si nu m-am inselat in alegere;au fost surprinzator de buni actorii ( mai putin sau deloc cunoscuti ), regia, montajul dar mai ales, scenariul . Marele merit al filmului e modul in care doar sugereaza geniul lui Einstein, umanitatea si umanismul sau. Nu exista prelegeri plicticoase despre teoria ralativitatii iar concluzia filmului, dincolo de fragmentul istoric narat, este sa nu reneuntam niciodata, dar niciodata de la principiile noastre. O mare nota de plus pentru interpretul rolului principal.

7 1

Lexz

08.09.2018

Cred ca Andy Serkis a reusit sa redea personalitatea lui Einstein incredibil de bine. A fost un film deosebit, despre stiinta si mai ales despre oamenii de stiinta, cat si interesele lor. Merita vazut.

3 0

08.09.2018

Un film remarcabil, jocul actorilor este formidabil mai ales al lui Andy Serkis. Filmul nu e deloc plictisitor, e un discurs pentru umanism, pace si credinta in propriile idei, idealuri crezuri. Merita vazut indubitabil.

2 0