El Crimen del Padre Amaro

Dramă, Romantic (Mexico)

Carlos Carrera, John Sturges

Instituto Mexicano de Cinematografía, Alameda Films, Cinecolor-México, Cinecolor-Argentina, Artcam y Fonds Sud Cinéma

1 Octombrie 2002

6 Decembrie 2021

Bishop este mentorul tanarului preot catolic Amaro si are planuri mari cu el. Ca oricare alt ucenic al bisericii, Amaro va sluji intr-o comunitate mai mica pentru inceput. El este trimis in Reyes, Mexic, ca asistent al preotului Benito. Dupa putin timp Amaro afla ca Benito are o aventura cu patroana unui local, Sanjuanera. Apoi cand afla ca preotul Benito este implicat si in spalarea banilor cu un traficant de droguri, Amaro este dezgustat de slabiciunile preotului Benito. Amaro se indragosteste de o adolescenta de 16 ani pe nume Amelia, a carei mama este chiar Sanjuanera si isi da seama de propriile slabiciuni.

Red_Tulip

08.09.2018

O poveste impresionanta si cu un subiect foarte interesant.Imi pare rau doar ca a fot un las la sfarsit. Si imi pare rau si de biata Amelia. Gael si cu Ana Claudia au jucat foarte bine. Un film care imi va placea mereu. 10

3 0

mar888

08.09.2018

Un film direct, care fara ocolisuri arata intrigile care exista intr-un loc unde nu ar trebui sa fie. Conform povestii filmului multe se mai intimpla intre peretii unei bisericii din Mexic: tentatii de tot felul, legaturi cu mafia, secrete, spalare de bani... Dintre toate acestea capul de afis il tine iubirea dintre un tinar preot aparent respectabil si o frumoasa enoriasa, iubire care dupa cum se stie nu prea este potrivita intr-o asemenea situatie. Finalul este cit se poate de real si plauzibil, pentru ca viata nu-i un basm, si pentru greselile comise trebuie sa platesti, chiar daca pretul uneori este prea mare.

4 0