El cantante

Istoric, Dramă, Muzică (United States of America)

Leon Ichaso

R-Caro Productions, Nuyorican Productions

12 Septembrie 2006

27 Noiembrie 2020

Este un film despre creşterea şi căderea cântăreţului salsa, Hector Lavoe (1946-1993), spus din punctul de vedere al soţiei sale Puchi, care se uită înapoi din anul 2002. La începutul anilor 1960, Hector soseste la New York din Ponce, Puerto Rico. Succesul vine repede. "Cu cat crestea mai mult ca artist," Puchi spune, "cu atât mai mult el se scufunda ca o persoană." <br />Este o poveste de talent - crearea de salsa cu Willie Colón, şi ca solist - şi o poveste de dezintegrare alimentată de droguri, alcool, petreceri, şi depresie.  Sotia sa Puchi a avut o mare influenta in viata sa.<br />

nicolle

08.09.2018

impresionant film!sincer mie mi-a placut,acum stiti cum e parerile sunt impartite.e o drama frumoasa,desi nu prea imi plac dramele aceasta a reusit sa ma impresioneze.mergeti sa-l vedeti!

1 0

Juristul

08.09.2018

Filmul reprezinta biografia cantaretului de salsa Hector Lavoe, povestita de sotia acestuia, Puchi, la aproape 10 ani de la moartea acestuia. La inceputul anilor ’60, Hactor pleaca din Ponce, Puerto Rico si ajunge in New York, unde vrea sa isi incerce norocul. Succesul este uluitor si imdiat. “Cu cat crestea mai mult ca artist, cu atat isi pierdea mai mult personalitatea”, declara sotia sa. Povestea este un omagiu adus talentului – cantand salsa cu Willie Colon si trupa Fania All Stars, dar in acelasi timp este o poveste a decaderii – alimentata de consumul de droguri, alcool, petreceri si depresii. Vocea lui Puchi este cea care domina in afara scenei, in timp ce a lui Hector incanta publicul. Marc Anthony si Jennifer Lopez fac un cuplu excelent in acest film.Se identifica pur si simplu,amandoi cu personajele pe car le interpreteaza.Felicitari!

1 1

Red_Tulip

08.09.2018