El orfanato

Horror, Dramă, Thriller (Mexico, Spain)

J. A. Bayona

Picturehouse, Wild Bunch, Telecinco, teleCinco Cinema, Esta Vivo! Laboratorio de Nuevos Talentos, Grupo Rodar, Rodar y Rodar Cine y Televisión, Warner Bros. Pictures de España, Televisió de Catalunya

27 August 2007

4 Aprilie 2008

<p>Laura şi-a petrecut cei mai frumoşi ani ai copilăriei într-un orfelinat de la malul mării, în compania celorlalţi copii, pe care-i considera proprii fraţi şi surori, şi a personalului grijuliu al instituţiei. După 30 de ani, femeia se întoarce în locul în care a copilărit, împreună cu soţul Carlos şi cu fiul lor de şapte ani, Simon, dorind să renoveze clădirea pentru a o transforma într-un adăpost pentru copiii cu dizabilităţi.<br />Noua casă şi împrejurimile misterioase ale locului îi trezesc imaginaţia micuţului Simon, care începe să înşire o serie de poveşti fantastice. Pe măsură ce ziua inaugurării se apropie, Carlos este de părere că fiul lor inventează totul pentru a primi un pic de atenţie, dar Laura devine treptat convinsă că în spatele vechii case se ascunde ceva ce ar putea să-i rănească familia.</p>

Mihai

08.09.2018

De cateva ori pe parcursul vizionarii am fost nevoit sa exclam: "Damn, ce super e filmul The Others! " Da, unele filme au ca efect inevitabil trezirea de amintiri despre alte filme asemanatoare si o comparatie se realizeaza in mintea mea. Orfelinatul a fost bun, dar nu atat de bun precum mai sus amintitul. Cinematografia spaniola e insa una de foarte buna calitate. Se vede, se simte. Filmul e realizat excelent si e la granita dintre thriller, mister si horror, dar drama de la final si speranta regasirii din ultima scena il fac un film complet. De vazut si revazut.

11 6

ThaThug

08.09.2018

Un film intunecat, misterios, trist, cu o cinematografie superba si o poveste captivanta, fac din "The Orpahanage" unul dintre cele mai bune thrillere ale lui 2007. De vazut si pentru actingul actritei in rolul principal, Belén Rueda.

8 3

ucero

08.09.2018

Infricosator, misterios, trist...prezinta o poveste cum au mai fost in trecut, din pacate. Mi-am amintit de cazul recent din Anglia, unde a fost descoperit un orfelinat al groazei. Filmul are si parti discutabile, pentru unii realitate, iar pentru altii doar fictiune. Daca va place genul acesta de filme, merita sa vedeti Orfanato, El.

5 1