El triunfo del amor

25 Iulie 2021

Victoria Sandoval este la inceput o servitoare tanara care lucreaza in gospodaria Bernardei . Iar Juan Pablo viitorul preot si fiul lui Octavio şi Bernarda este atras de Victoria, atracţia este reciprocă. Într-o noapte, Victoria devine însărcinată cu copilul lui Juan Pablo. Dupa un timp Bernarda este furioasa la descoperirea sarcinii Victoriei si o da afara pe Victoria. Victoria dă naştere la o fetiţă pe nume Maria si este fericita dar nu pentru mult timp, pentru ca Bernarda vrea sa se razbune pe ea incercand so omoare pe ea si fiica ei, dar reuseste doar sa le separe. Anii trec si fetita nu o mai gaseste asa ca lupta si devine o creatoare de moda alaturi de prietena ei Antonieta. Victoria are o casnicie fericita alatrui de sotul ei Osvaldo Sandoval, un actor popular, care are doi copii, Maximilliano "Max" Sandoval şi Fernanda "Fer" Sandoval. Inafara Victoria pare a fi fericita cu viaţa pe care ea o are, dar în secret suferă şi este chinuita de lipsa fiicei ei Mariape care nu o gaseste de foarte mult timp. Între timp, Maria Desamparada Iturbide Sandoval este acum o femeie tanara care este gata să părăsească orfelinatul unde a crescut.

melanny

29.09.2011

Am inceput din plictiseala sa urmaresc acest serial si am descoperit ca este destul de interesant sa-l vizionez in continuare,imi place povestea in sine care se contureaza in jurul povestii de dragostea dintre Maximiliano si Maria Desamparada atat de aproape dar despartiti de multele rautati din jurul lor dar si de acele secrete pe care Victoria le tine ascunse.

1 0

niculina16

03.12.2011

Telenovela este superba mai ales ca joca Maite Perroni ( Maria Desamparada) si William Levy (Max) de cand am inceput sa ma uit la telenovela mi-a atras foarte mult atentia pentru ca este foarte multa dragoste intre cei doi si pentru ca sunt foate muti actori priceputi....... telenovela "El triunfo del amor" imi place cel mai mult pentru ca este dragoste si pasiune dar si invidie. Are o poveste minunata. :)

0 0

Willa

04.07.2011