Elephant

Crimă, Dramă (United States of America)

Gus Van Sant

HBO Films, Fearmakers Studios, Blue Relief Productions, Meno Films, Fine Line Features

6 Septembrie 2003

24 Februarie 2021

Elephant este un film inspirat din fapte reale, care prezinta o zi obisnuita dintr-un liceu american, ce urmeaza sa se transforme in faimosul masacru de la liceul Columbine. Spectatorul devine observator al evenimentelor care au avut loc in acea zi, in vietile tinerilor elevi care au fost implicati in tragicul incident. Regizorul a folosit actori debutanti tocmai pentru a se apropia cat mai mult de acea atmosfera tipica a liceului american obisnuit. Un film dur, tragic, care nu poate sa nu te impresioneze...

crn

08.09.2018

castigator la cannes,acesta este primul film din "trilogia mortii" al lui Gus Van Sant,el fiind urmat de "gerry" si "last days".acest film este insa cel mai bun dintre cele trei.filmul este facut dupa stilul adoptat de regizor in ultima perioada,cu travlinguri care tin foarte mult, cu secvente care nu sunt in ordine cronologica si se repeta pe parcursul filmului,capatand noi intelesuri, si cu un final impresionant.filmul a fost criticat pentru ca nu da o explicatie clara pentru a se intelege masacrul din final.dar acest film reuseste mult mai mult de atat;el prezinta viata dintr-un liceu,cu angoasele si obsesiile elevilor aflati la cea mai dificila varsta.intradevar,regizorul nu explica de ce cei doi baieti comit crimele,dar filmul e construit de asa natura,incat atunci cand crimele au loc,ele sa te ingrozeasca,dar sa nu te surprinda. actorii sunt toti elevi ai acelui liceu,iar asta face ca totul sa fie foarte natural.unul din cele mai bune filme din ultimii ani

5 4

dr_ady

08.09.2018

Desi sunt un mare fan al filmelor inspirate din realitate acesta este unul care nu pot sa zic ca imi place. Actiunea filmului dureaza maxim 15 minute si apoi vedem acelasi lucru prin ochii unui alt personaj si apoi alt personaj si alt personaj si asa mai departe pana la sfarsitul filmului. Aceleasi replici aceleasi coridoare aceeasi oameni cu exceptia unuia cel prin ochii careia se vede actiunea. Problema principala este ca poate mai da si idei pentru alte tragedii de genul. Nu merita atata vreme vazuta pentru un subiect care nu ar trebui sa depaseasca categoria de stirile de la ora 5.

1 8

mu_zz_i

08.09.2018