Elizabeth: The Golden Age

Dramă, Istoric, Romantic (United Kingdom)

Shekhar Kapur

Universal Pictures, StudioCanal, Working Title Films

9 Septembrie 2007

4 Ianuarie 2008

<p>In mijlocul unui secol 16 plin de schimbari politice si religioase, regina Elizabeth trebuie sa faca fata incercarii regelui Spaniei, Filip II, de a-i cuceri tronul. Acesta are avantajul unei puternice armate atat pe pamant cat si pe mare, fiind condus de scopul de a converti Anglia la catolicism.</p><p> In timp ce se pregateste de razboi, ea trebuie sa se ocupe si de vechile indatoriri regale precum si de slabiciunea pentru <span style="font-family: arial">Sir Walter Raleigh. </span></p><p> </p><p><span style="font-family: arial">Incapabila sa isi urmareasca dragostea pentru acesta, Elizabeth o incurajeaza pe cea mai buna prietena a sa, Bess, sa se imprieteneasca cu Raleigh pentru a-l tine aproape.</span> </p><p>In timp ce ea se ocupa de amenintarea venita din afara, cel mai de incredere consilier al sau, <span style="font-family: arial">Sir Francis Walsingham, are grija cu maestrie de treburile interne, reusind chiar sa descopere un atentat de asasinare organizat de o persoana apropiata reginei. Insa chiar aceasta descoperire aparent salvatoare ar putea duce la infrangerea Angliei...</span> </p><p> </p>

ChupaChups

08.09.2018

am fost destul de retincenta in privinta cestui film... insa toata lumea avea numai vorbe d lauda in legatura cu el, asha ca am fost sa-l vad si am ramas de-a dreptu uimita de cat d bine a jucat Cate Blanchett :D

3 4

Patronu

08.09.2018

O reprezentare plastică a apogeului domniei celei supranimită şi Regina Virgină. Filmul este decent ca realizare şi beneficiează de un rol foarte bine jucat de către Cate Blanchett, care oferă carisma atât de necesară acestei celebre figuri istorice. Dacă în prima parte a filmului, apărută în urmă cu mai bine de 9 ani, era analizat debutul domniei Reginei Elisabeta, această parte se concentrează asupra conflictului cu Imperiul Spaniol ce-a culminat cu marea bătălie navală de pe coasta de sud-est a Angliei. Deşi filmul vrea să capete în mai multe momente proporţii mai mult sau mai puţin epice, scoţând în faţă somptuasele costume şi decoruri, asortate cu o muzică pretenţioasă, nu reuşeşte până la final să-şi depăşească statutul de melodramă. Principalul mare minus mi-a părut a fi scenariul total lipsit de inspiraţie care trage mult filmul în jos. La final n-am rămas în minte decât cu prestaţia lui Blanchett şi regretul de potenţial irosit.

9 3

berby

08.09.2018

Deci, sunt de parere ca normal conteaza si decoruri, scenografie, costume..... dara oamenii(actori, artiste) trebuie sa traiasca momentele la intensitate maxima, daca nu mai bine citesti o carte si gata. Sunt de acord cu ce au spus Patronu si ChupaChups, si cum am mai spus la Regina Virgina, EA- Cate Blanchett te fascineaza cu acest rol, o sa ramana in amintirea tuturor(cum Zorba Grecul este Anthony Quinn) Elizabeth.

3 4