SF, Acțiune, Dramă, Thriller (United States of America)

Neill Blomkamp, Raja Gosnell

Neill Blomkamp

Genre Films, TriStar Pictures, Media Rights Capital, QED International, Alpha Core, Simon Kinberg Productions, Sony Pictures

7 August 2013

16 August 2013

În anul 2154, omenirea este împărțită în două clase sociale: cei extrem de bogați, care trăiesc lipsiți de griji pe stația spațială Elysium și restul oamenilor, prizonieri pe un Pământ suprapopulat, cu resursele naturale epuizate. Disperați, aceștia din urmă ar face orice ca să scape de sărăcia și mizeria în care trăiesc. Singurul care ar putea aduce egalitate între aceste cele două lumi este Max (interpretat de Matt Damon), care este nevoit să accepte o misiune periculoasă și ieșită din comun. Riscându-și viața, el se va duce pe Elysium, unde va avea de înfruntat forțele de represiune conduse de Secretarul Delacourt (Jodie Foster). Dacă reușește să-și ducă la bun sfârșit misiunea, Max își va salva nu numai propria viață, ci și pe a altor milioane de oameni de pe Pământ.

zombie13

08.09.2018

Filmul este exceptional, chiar daca nu e 3D (asa cum isi doreste romanasul nostru din ziua de azi). Personajele sunt conturate extraordinar de bine, iar modalitatea in care a fost realizat mi-a placut foarte mult. Umanitatea este conturata perfect, asa cum este ea de fapt, non-flower-power precum ne-am minti si ne-am dori. Practic, este tipul de film cyberpunk care contureaza exagerat de bine viitorul si umanitatea in sine cu toate super-laturile ei crestine (aici am fost ironic). Foarte bun! PS: nu este prima oara cand rog moderatorii acestui forum sa faca ceva cu romanasii care posteaza via-Facebook. Strica orice placere de a mai plasa comentarii filmelor. Un exemplu avem si pe aceasta pagina. Din pacate, nu e singurul. Sunt oameni care n-ar trebui sa aiba dreptul la informatie.

11 11

malonegerald

08.09.2018

Eu l-am vazut ieri... si sincer mi s-a parut cam superficial filmul . Pe Matt Damon il inteleg dupa : The Bourne Identity ... dar ce cauta Jodie Foster intr-un astfel de film , nu pricep de fel . Parca as fi avut alte asteptari de la ea dupa filme precum Contact , Little Man Tate (1991),Nell (1994),The Silence of the Lambs (1991),Maverick (1994) , sau Anna and the King (1999) si The Brave One (2007)

1 7

ANTONIOO

08.09.2018