Eminescu versus Eminem

Eminescu versus Eminem

20 Aprilie 2005

alex_il_fenomeno

14.05.2012

a fost un film destul de interesant prin originalitatea avuta , Florin Piersic Jr. aratand ca poate sa schimbe cinematografia romaneasca prin diversitate , ceea ce nu este deloc un film rau . avand in vedere ritmul destul de scazut , povestea care uneori nu se leaga , il poti considera un film greoi , unul obositor , insa ideile pe care le discuta protagonistii pot ajuta pe multa lume sau pot captiva , in cazul in care esti interesat de aceasta industrie ! iar trio-ul Emanuel Pârvu, Constantin Diţă, Mihai Bendeac este genial , reusind sa fie atat de natural ! merge urmarit cu foarte mare atentie .

2 8

22.10.2010

mi-a trebuit ceva rabdare sa vad filmul asta, inca nu am inteles care e demersul artistic, probabil ca regizorul a vrut sa ne arate cat de mari sunt durerile nasterii unui film, oricum e o ocazie sa vezi cativa din actorii bine cotati acum si care fac comedie in roluri serioase; mult zgomot fara nimic, chiar nu era necesar acest film pentru a ne demonstra cat de greu se naste un film in societatea contemporana, cat de greu se pot imbina simbolurile culturale reale in comerciale, fara ca produsul finit sa devina un chici sau ridicol

0 1

Bci2

10.07.2009

Se simte ca o sfortare de a iesi din regulile obisnuite ale regiei clasice de film care-i da continuitate si substanta. Saracul Eminescu: ii este folosit acum numele pentru cine-experiente. Filmu-i asa de modern ca 'Mparatul chinezesc cu hainele invizibile pe care-l detecteaza un copil de cinci ani in faimoasa povestire a lui Andersen. Poate ca Fl. Piersica, Jr ar putea folosi ,,Epigonii" scrise de Eminescu ce se potrivesc inca perfect cu acest ,,nou" gen romanesc. Tot Eminescu a scris: ,, nu spera cand vezi ---la izbanda facind punte--te-or intrece --- de-ai fi cu stea in frunte".

2 6