Emma

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Douglas McGrath

Miramax, Haft Entertainment, Matchmaker Films

2 August 1996

3 August 2020

<p>Bazat pe romanul cu acelasi nume al celebrei autoare Jane Austen, <strong>Emma</strong> este o comedie despre o tanara de 21 de ani, Emma Woodhouse, care se considera o experta in arta petitului. Avand cele mai bune intentii, Emma vrea sa le gaseasca pretendenti in primul rand bunei sale prietene Harriet si guvernantei sale ; lui Harriet ii face cunostinta cu Reverendul Elton, iar guvernanta sa il cunoaste pe Mr. Weston, cu care se si casatoreste.</p><p>In ciuda acestor lucruri, Emma nu este un Cupidon foarte priceput, iar manevrele ei declanseaza o serie de neintelegeri pe care, incercand sa le rezolve, le incurca si mai tare. De asemenea, ea petrece atat de mult timp incercand sa rezolve problemele legate de dragoste ale celorlalti, incat nu realizeaza decat foarte tarziu ca este indragostita la randul ei de Mr. Knightly. </p>

Claire

08.09.2018

Jane austen este clar una dintre preferatele mele. in lumea ei pot fugi atunci cand simt ca nu sunt inconjurata de dragoste si perosnajele ei imi deschid fara comentarii ochii:) Emma este o poveste haioasa, plina atata de umor, cat si de inlunetele vremii acelea cat si de foarte multa dragoste. as revedea acest film de nenumarate ori daca as avea ,macar doua ceasuri in plus fata de cele 24 zilnice.. sunt filme si filme. filme e care le vezi doar odata si iti plac dar nu le-ai mai putea revedea si sunt filme care-ti plac si pecare le-ai revedea fara oprire...o asemena poveste mi-ar placea chiar s-o traiesc. si cand ma gandesc ca, desi le lipsea curentul electric si alte facilitati care usurau viata umana, sa te poti dedica in intregime unei dragoste...pasiunii...ce frumooooooooos:)

3 2

crazy_bloggera

08.09.2018

Foarte bun filmul, l-am vazut de peste 7 ori. Ecranizare dupa cartea de Jane Austen (autoarea mea preferata), Emma este o comedie romantica care te mentine in fata ecranului de cate ori vei vedea filmul Nota 20.

3 2

anabela

08.09.2018