Empire Falls (2005)

28 Mai 2005

7 August 2020

A drama that swoops in on Empire Falls, an economically depressed mill town in Maine, and lifetime resident Miles Roby, who's run the town's top restaurant for some twenty years. Miles is surrounded by his newly thin wife, meddling father, and hostile boss.

Juristul

10.08.2009

Empire Falls, o mini-serie originală HBO, alcătuită din două părţi, va fi difuzată în premieră şi în exclusivitate de HBO. "Această producţie HBO extrem de emoţionantă s-a dovedit a fi un adevărat succes. A adunat laolaltă actori de calibru precum Ed Harris, Paul Newman sau Helen Hunt. Producţia a câştigat numeroase premii, ceea ce dovedeşte, din nou, că HBO este o adevărată sursă de valori reale." - a declarat Judit Minda, VP Programming HBO Europa Centrală. Fiecare oraş mic ascunde o mare poveste. Ed Harris, Philip Seymour Hoffman, Helen Hunt, Paul Newman, Robin Wright Penn, Aidan Quinn şi Joanne Woodward fac parte din distribuţia senzaţională a acestei mini-serii în două părţi, bazată pe romanul câştigător al premiului Pulitzer, al cărui autor este Richard Russo. Empire Falls este un orăşel în declin, undeva în New England. Mini-seria dezvăluie viaţa locuitorilor din acest orăşel, viaţă dulce-amăruie, melancolică, a acestor oameni, care sunt strâns legaţi şi influenţaţi de râul Knox. În centrul poveştii se află Miles Roby (Ed Harris), care se ocupă de cel mai mare restaurant din oraş de aproximativ douăzeci de ani. Miles nu a fost capabil să rupă legăturile ce-l legau de oraşul său natal aflat în declin. E vizibil, încă de la început, că el este într-un permanent conflict cu maliţiosul său tată, Max (Paul Newman) şi că nu se împacă cu prezenţa dominatoare a lui Francine Whiting (Joanne Woodward), care deţine restaurantul de care se ocupa Miles. Miles tocmai trece printr-un divorţ de soţia sa, Janine (Helen Hunt), şi astfel aflăm de existenţa lui Tick (Danielle Panabaker), fiica lui excesiv de sensibilă şi vom descoperi, încetul cu încetul, toate legăturile secrete care-i unesc pe locuitorii din Empire Falls. Prin intermediul flashbackurilor frecvente din copilăria lui Miles, în care apar imaginea mamei sale, Grace (Robin Wright Penn) şi cea a soţului decedat al lui Francine, C.B. (Philip Seymour Hoffman), lui Miles i se dezvăluie treptat trecutul său şi reuşeşte să-l înţeleagă şi să-l accepte, reuşind astfel să-şi poată trăi prezentul. "Mi s-a părut interesant că un bărbat de vârstă mijlocie poate fi prizonierul mai multor feluri de iubiri. Una care îşi are originea în trecut, una care se afla în viitor." - spunea Richard Russo, scriitorul romanului Empire Falls, cunoscut de publicul din Europa Centrală mai ales pentru cel de-al treilea roman apărut, Nobody's Fool, care a stat la baza filmului lui Robert Benton, producţie în care îl putem vedea pe Paul Newman. Empire Falls este dedicat perseverenţei prietenilor şi vecinilor de-o viaţă, nealterat legaţi de generaţii, fiecare dintre ei fiind într-un anume fel influenţat de umbrele trecutului. Empire Falls, nuvelă laureată cu premiul Pulitzer, a intrat în istorie datorită autorului său Richard Russo, responsabil şi de transpunerea cinematografică a poveştii. O istorie dintr-un orăşel din Maine, sufocat de probleme economice, în care Miles Roby (Ed Harris), administrator dintotdeauna al celui mai cunoscut şi scump restaurant al localităţii, este sufocat între proaspăta soţie (Helen Hunt), tatăl care îi creează numai probleme (Paul Newman), o şefă ostilă (Joanne Woodward) şi problemele nerezolvate şi neîncheiate cu trecutul. O dramă îndrăzneaţă şi, în egală măsură, o comedie umană care reflectă viaţa de zi cu zi a clasei muncitoare din America.

0 0

cezar33

31.07.2008