Acțiune, Thriller (Canada, Germany, United States of America)

Andy Cheng, John Madden

Andy Cheng, J.C. Pollock

Nu Image, Two Sticks Productions, Martini Films, Equity Pictures Medienfonds GmbH & Co. KG III, North by Northwest Entertainment, Millennium Films

22 Martie 2006

30 Septembrie 2020

Presedintele SUA merge la un meci de fotbal american, dar la intrare este ucis de un fals cameraman. Cel din urma este si el ucis de agentii Serviciului Secret care il protejau pe presedinte. Agentul care era garda de corp personala a presedintelui, Alex Thomas, se acuza apoi de insuccesul sau de a-l proteja pe seful si prietenul sau. Iar Kate Crawford, o jurnalista bagacioasa care vrea neaparat sa castige premiul Pullitzer, incepe sa investigheze imprejurarile crimei. Tot mai multe ciudatenii se aduna, apoi oamenii incep sa moara dupa ce ea obtine informatii de la ei. Se decide sa-l implice si pe Alex, deoarece este singurul in care are incredere acum. Iar teoria conspiratiei se dezvaluie incetisor, ducand spectatorul in puncte nebanuite.

tzepeshgr

08.09.2018

E destul de bun filmul, si cred ca desi subiectul il regasim in multe alte filme, este prima data cand vedem o asemenea abordare si un motiv al crimei. Una peste alta, mie mi-a placut, e bun - are o distributie buna, are un scenariu excelent, si peste toate e un film bine facut!

2 4

Incoruptibilul

08.09.2018

Dau dreptate lui tzepeshgr in legatura cu cele afirmate;un film foate bun,recomandat celor ce iubesc adevarul....

5 4

silviusk2

08.09.2018

Pot s'a spun ca are o distributie excelenta si merita vazut....si ca sa explic in cateva cuvinte filmul....Pai s'a vedem...Presedintele este asassinat Alex Thomas "Cuba Gooding Jr." intra intr-un fel de depresie fiindca el era garda principala de corp,a presedintelui pana la urma se afla cine este faptasul cu ajutorul cui si cine scapa Basma Curata va las pe voi sa vedeti si dupa sa va dati cu parerea .RECOMAND.

1 6