Epic

Animaţie, Aventuri, Familie, Fantasy (United States of America)

Chris Wedge

Blue Sky Studios, Twentieth Century Fox Animation

15 Mai 2013

7 Iunie 2013

REGATUL SECRET este o aventură-comedie 3D care ne prezintă o lume fantastică așa cum nu s-a mai văzut. Fiind realizat de creatorii filmelor Epoca de gheață și Rio, REGATUL SECRET spune povestea luptei continue dintre forțele binelui, care mențin lumea naturală vie, și forțele răului, care doresc să o distrugă. După ce o adolescentă se trezește transportată în mod magic în acest univers secret, ea se înconjoară de o echipă de elită de războinici și de un grup de personaje comice, ireale, pentru a-și salva lumea lor... și a noastră.

radu92paul

08.09.2018

Imi place ca cei de la Blue Sky vin mereu cu ceva nou.Chiar daca noua animatie se adreseaza mai mult copiilor,sigur va incanta si o persoana mai inaintata in varsta,personajele au fost adorabile(un plus pentru cei doi melci,au fost foarte haiosi).Nu ma mira faptul ca animatia a ajuns la un nivel de detaliu foarte mare,cred ca vizionat in IMAX 3D este chiar epic,asa ca merita sa da-ti o fuga la cinema cand o sa apara si la noi,insa sa nu va asteptati sa fie mai buna decat animatiile de la Pixar si Dreamworks.nota 9/10

3 5

theothe

08.09.2018

Cu toate ca are un titlu asa de...mare nu e chiar asa de extraordinar...subiectul fiind si prin alte filme dar...e un film de vizionat de mici si mari....foarte bun. Deci...vizionatil sa vedeti ca binele cistiga iarasi si iarasi...he,he.

1 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

O animatie mult mai buna decat parea in principal, la inceput crezand ca va fi un film tipic pentru copii prin povesti, personaje, intrigi si elementele de umplutura. Insa din fericire a fost mult mai mult decat atat, un film de animatie reusit, care a avut momentele de romantism, cele de umor si de tensiune bine definite dar mai ales delimitate, reusind sa te treaca prin mai toate starile de care este capabil un film de acest gen. Inca o data, o carte de-a lui William Joyce s-a dovedit un succes. Il recomand cu incredere, atat celor mari cat si celor mici.

2 13