Eu cand vreau să fluier, fluier

Dramă (Romania, Sweden)

Florin Şerban, Zhen Luo

Strada Film, Film i Väst

26 Martie 2010

26 Martie 2010

<p>Silviu este detinut intr-un penitenciar de langa Dunare. Dupa patru ani de existenta crunta, devine jupan printre prizonieri. Desi mai are 5 zile pana la elibere, viata i se schimba complet cand afla ca mama lui s-a intors din Italia si are de gand sa-i duca fratele mai mic cu ea. Lucrurile se complica si mai mult in momentul in care se indragosteste de Ana, o studenta la sociologie, venita in practica la penitenciar. Presat de timp, derutat de primele experiente amoroase, Silviu trebuie sa se adune si sa-si dea seama ce are de facut. </p><p> </p>

127 Ordonare după: | |

Petronela.7

08.09.2018

Acest film capteaza un moment semnificant din viata unui detinut, Silviu, din penitenciar. Dupa patru ani petrecuti in penitenciarul Tichilesti, acesta, primeste o vizita neasteptata, de la fratele lui, Marius, cu doua saptamani inainte de eliberare. Silviu afla, ca mama lor s-a intors acasa dupa mult timp petrecut in Italia si vrea sa il ia pe fratele lui mai mic cand se va intoarce la servici. Silviu are 5 zile sa se gandeasca la o solutie pentru a o opri aceasta actiune. In ciuda faptuluii ca detinutii nu au voie sa detina telefon, Silviu face “afacere” cu unul dintre colegii lui de celula pentru a o suna pe mama lui sa-i spuna sa vina in vizita in penitenciar. Cele cinci zile devin o eternitate când Silviu se îndrăgosteşte de o studenta la Facultatea de Sociologie, Ana, venită în practică la penitenciar pentru completarea unor chestionare si evaluarea socio-psihica a detinutilor care urmau sa se elibereze intr-un timp scurt. Copleşit de emoţii şi presat de timp, Silviu isi pierde rationamentul si agreseaza un paznic, luand-o ostatic pe studenta. Constient de imposibilitatea mult asteptatei eliberari, acesta incearca sa rezolve singurele 2 probleme care mai contau pentru el: sa o determine pe mama lui sa nu ii ia fratele in Italia si sa iasa la o cafea cu Ana. Regizorul, prin acest film, vrea sa evidentieze schimbarile majore in psihicul si comportamentul unui tanar adolescent, odata intrat in mediul privarii de libertate. Astfel, cum si titlul o sugereaza, personajul principal cand isi propune ceva, realizeaza cu orice costuri: o determina pe mama lui sa jure ca nu va pleca in Italia cu Marius si, in final, reuseste sa iasa la o cafea cu Ana, cu pretul unei evadari, suportand astfel consecintele.

3 6

titeydev

08.09.2018

sincer la cata invalmaseala s-a facut cu reclama lui si la cel mai lauda lumea ma asteptam sa fie altfel,dar sincer e un film dezamagitor si inca o data se confirma ca filmele romanesti sunt bune doar alea vechi nu prostiile astea noi..

4 4

SnIpEr_EdY

08.09.2018

Tocmai am auzit ca a castigat Ursul de Argint la Berlin. Felicitari intregii echipe pentru aceasta imensa performanta si cat mai multe reusite in viitor ! E bine ca, dupa atata timp, mai isi adjudeca si tara noastra un premiu !

17 24