Eu, tu si Ovidiu (1977)

Eu, tu și Ovidiu

Muzică, Comedie (Romania)

Geo Saizescu, Uwe Boll

1 Ianuarie 1977

26 Octombrie 2021

Regizorul Geo Saizescu realizează un film de comedie, pe muzică, legat de sezonul estival , la mare. Răducanu este director la Centrală, şi e criticat în spectacol TV, de grupul "Drum Nou" de la Uzină. Ele au câştigat astfel un sejur la mare. Este supărat şi vrea să se certe cu cei de acolo. Însă trebuie să plece la mare. Colegul şi prietenul său, ziaristul Toma Cernat este trimis şi el la mare în interes de serviciu. A doua zi, Răducanu pierde trenul, iar ziaristul Cernat se trezeşte fără bilet, în compartiment alături de trei fete frumoase. Ele îl salvează, având biletul colegei Ioana, care pierduse trenul. Cele patru fete, erau cele din grupul "Drum Nou". Răducanu şi Ioana se îndrăgostesc în tren, fără a şti vreunul cine este celălalt. În tren cu ei, era şi tovarăşul Ionescu, trimis în delegaţie de şef. El e fericit că a scăpat de soţia Elvira, care vine să-i pregătească o surpriză... Toate aceste persoane, vor fi cazaţi în aceeaşi locaţie, clubul uzinei, fiecare având treburi de rezolvat, profesionale cu ceilalţi, ducând la situaţii comice şi neprevăzute....

Cluc

08.09.2018

Este filmul care imbina muzica cu comedia si romantismul. Personajele din film canta, danseaza, muncesc si se distreaza pe ritmuri de slagare celebre ale vremurilor respective.

1 0

Andrei426Hemi

08.09.2018

Litoralul Marii Negre si orasul Constanta, in plin sezon estival, ca si perlele turismului romanesc, statiunile Mangalia, Saturn, Venus, Jupiter, Neptun si Olimp, ofera cadrul mai mult decat generos, pentru o comedie cu cantece si dansuri, cu baieti si fete frumoase, cu domni si doamne importante, cu aventurieri si aventuriere, de-o zi sau de mai multe zile, cu incurcaturi de valize, de functii si de destine, intr-o turbulenta atmosfera umoristica.

0 0

Maresalul

08.09.2018

Unul dintre cele mai fermecatoare si frumoase filme facute pe litoral si despre dragoste facute in Romania , cu o distributie de zile mari , " Eu , tu si Ovidiu " ( 1977 ) m-a bucurat 33 de ani si inca o face . Un umor desavarsit , iar carismaticul Florin Piersic face un rol mare , alaturi de marea noastra diva , Violeta Andrei ! Geo Saizescu schiteaza cu tuse calde si dulci o comedie de toata frumusetea ! 10/10 !

1 0