Eva

Dramă, Romantic

Adrian Popovici, Jeremy Haft

Steve Attridge, Radu Petrescu-Aneste, Jeffrey Reddick

1 August 2010

8 Octombrie 2010

<div align="justify">  Eva este indragostita nebuneste de Tudor de la varsta de 16 ani, insa nu cunoaste motivul pentru care barbatul dispare in mod constant in cele mai importante momente ale relatiei lor de cuplu. Desi se casatoreste cu baronul Oswald Von Seele, care este capabil sa-i ofere stabilitate, Eva continua sa-l iubeasca pe Tudor si petrece o vara pasionala in compania acestuia la malul marii, ramanand insarcinata si pierzand copilul la nastere. Dupa intrarea Romaniei in cel de-al doilea Razboi Mondial, tanara munceste ca voluntara intr-un spital militar si il cunoaste pe Lucian, un student la medicina care o cere in casatorie dupa ce Oswald Von Seele este ucis la Istanbul, in timpul unui atac. Intoarcerea inopinata a lui Tudor schimba radical planurile Evei, care este insarcinata pentru a doua oara si se chinuie sa obtina acte false pentru barbatul iubit pentru a-l ajuta sa fuga din tara in care este urmarit de Gestapo. Abia dupa ce un complice misterios cu care Tudor se intalnea in mod frecvent ii propune Evei sa plece in Statele Unite ale Americii, frumoasa romanca intelege cu ce anume se ocupa partenerul ei de viata si cat este de periculoasa slujba acestuia.  </div>

ioanaarad

08.09.2018

Nu pot sa aleg intre notele ce imi vin in minte. 1 si ... 10. In mod cert actrita din rolul principal merita un 10 cu laude, pentru ca duce pe umerii sai delicati un film plin de neconcordante si situatii stupide. In plus, ceilalti actori sunt prost alesi. Nu cred ca partenerul sau transmite ceva. Un individ neingrijit, banal, lipsit de expresie. De cate ori imi venea sa schimb programul, auzeam vocea cea care imi oprea gestul era Eva. Sper sa fie remarcata pentru talentul sau. In rest... Notez filmul.

2 0

andreea2800

08.09.2018

unul dintre cele mai groaznice filme. Am facut greseala sa ma uit la el si a fost oribil. La inceput a fost oarecum ok, dar apoi am constatat tot felul de greseli,mai ales istorice. Nu cred ca razboiul a devastat atat de mult partea de N-E a Romaniei cum se spune in film. Mi-a placut foarte mult de actrita, inceputul povestii si atat. In rest nu se merita, pentru ca eu cel putin mi-am pierdut timpul degeaba. Acest film, printre altele, e motivulpentru care nu ma uit de obicei la filme facute de romani sau facute in Romania.

1 4

Sibelius

08.09.2018

Filmul ar fi putut fi acceptabil daca ar fi beneficiat de un scenariu coerent. Personaje unidimensionale, fire narative lasate in aer, nume ciudate pentru romani(vezi Alfonse) si chiar neconcordante de cronologie(unele flagrante), o prestatie slaba a lui Vincent Regan.

1 1