Acțiune, Comedie, Aventuri, Romantic, Dramă (United States of America)

James Fargo

Jeremy Joe Kronsberg

Malpaso Productions, Warner Bros. Pictures

19 Decembrie 1978

22 Iunie 2021

<p>Philo este un sofer de camion ce isi duce veacul pe Coasta de Vest. Specialitatea sa este insa boxul de strada, in urma caruia castiga bani si uneori... un urangutan. Numele lui e Orville, e foarte prietenos, il insoteste pretutindeni pe Philo, dar creeaza si multe probleme. Philo castiga meci dupa meci si este adesea comparat cu o legenda vie a acestui tip de lupta, Tank Murdock, pe care isi doreste sa il si intalneasca. Intre timp, viata lui Philo se complica dupa ce o intalneste pe Lynn, o cantareata de country de o moralitate indoielnica, dupa ce reuseste sa starneasca gasca de motociclisti "Black Widows", si dupa ce isi mai pune pe urme si doi politisti ce doresc sa se razbune pentru bataia incasata intr-un bar.</p>

Juristul

08.09.2018

Eastwood s-a încăpăţânat să facă acest film, în ciuda partenerilor săi şi a câştigat peste 15 milioane de dolari din încasări. Spectatorii americani, care în 1978 au avut în cinematografe numai filme 'grele' - Vânătorul de cerbi, Întoarcerea acasă, Expresul de la miezul nopţii - şi-au cumpărat floricele şi s-au relaxat urmărind această comedie, fără pretenţii artistice, dar foarte distractivă. Există şi o continuare - Any Which Way You Can (Pe oriunde poţi).Filmul prezintă aventurile unui bătăuş îndrăgostit şi ale unei maimuţe. Philo - un camionagiu care colindă America în compania urangutanului Clyde şi a lui Orville - îşi câştigă existenţa bătându-se cu diverşi adversari. Când o cunoaşte pe Lynn, se iluzionează că îşi vor face un trai comun; hotărât să nu o piardă, Philo porneşte în căutarea ei. Între timp, mai luptă în câteva meciuri, îşi face duşmani, dar şi o parteneră de nădejde - Echo, de al cărei 'ochi de şoim' e nevoie, la un moment dat... Scenele cele mai hilare îi aparţin lui Clyde.

0 3

Andrei426Hemi

08.09.2018

Filmul este o comedie destul de reusita, fara prea mari pretentii.Filmul a avut si o continuare care a fost si ea la randul ei un succes

1 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

unul dintre cele mai surprinzatoare filme cu veteranul Clint Eastwood , atat de surprinzator prin desfasurare , momente dar mai ales umor . daca inceputul este tipic filmelor cu faimosul star , surpriza apare atunci cand povestea se dovedeste atat de incalcita , cu numeroase rasturnari de situatie , umor tipic american si replici care te dau pe spate , si la propriu si la figurat . acest film m-a surprins placut , astfel ca il recomand mai departe spre vizionare .

1 9