Everybody Wants to Be Italian

Comedie, Romantic (United States of America)

Jason Todd Ipson

Asgaard Entertainment

18 Septembrie 2007

1 Mai 2009

<p align="justify">      "Everybody wants to be Italian" este o comedie spumoasa al carei personaj principal, Jake Bianski, este un negustor de peste parasit de iubita, care nu s-a vindecat inca de aceasta dragoste nefericita, incercand de mai mult de 8 ani sa o recucereasca pe femeia vietii lui, desi acum ea este casatorita cu un alt barbat si este mama a trei copii. Deoarece Jake este depresiv, incapabil sa mearga mai departe si sa-si uite trecutul, cei doi prieteni ai sai - Steve Bottino si Gianluca Tempesti - decid sa il scoata din starea psihica deplorabila in care s-a scufundat de atata amar de vreme si ii aranjeaza o intalnire cu o frumoasa italianca pe nume Marisa Costa din cartierul North End al Bostonului. </p><p align="justify">     Irezistibil atras de catre aceasta femeie deosebita si fiind convins ca ea nu ar accepta niciodata sa aiba o relatie amoroasa cu un partener care sa nu fie de aceeasi nationalitate cu ea, Jake recurge la un truc pentru a o cuceri si pretinde ca este italian, studiind asiduu limba si obiceiurile poporului italian pentru a fi mai credibil. </p>

An

08.09.2018

m-a dezamagit. Si nu ca filmul n-ar fi avut o idee buna, si nu s-ar fi putut chiar transforma intr-o comedie delicioasa. Asa, ramane un filmulet destul de usurel, cu 2 actori care se chinuie amandoi sa para italieni (si primesc sfaturi proaste de la italieni adevearati, care sunt vecini, colegi de servici) si stai si te astepti chiar sa fie faze haioase, dar in final pe mine personal m-a dezamagit. Iar daca adevaratii italieni gandesc ca cei 2 prieteni idioti ai personalului principal, atunci chiar eu una nu-mi doresc sa fiu "italian".

7 2

miki_mouse9

08.09.2018