Dramă, Horror (Canada)

John Geddes, Jeff Tremaine

John Geddes, Spike Jonze, Johnny Knoxville, Preston Lacy

Foresight Features

16 Octombrie 2011

25 Iulie 2021

<p>Edward Young este veteran al RĂzboiului Civil American, dar încă din timpul războiului acesta este martor nu numai al atrocităților din timpul luptei cu Confederații,  ci în același timp Edward este martor al revenirii la viață a morților care îi atacă pe toți cei vii. Edward este nevoit să își ucidă propria soție și propriul fiu, care se întorc din morți ca toți cei care sunt mușcați de zombie. Edward ține un jurnal al experiențelor sale și pornește într-o călătorie spre o cascadă unde intenționează să arunce cenușa fiului său, îndeplinind astfel o veche promisiune pe care o are de tinut față de acesta. În călătoria lui, îl întâlnește pe un anume Isaac, care-i cere ajutorul pentru a o căuta pe sora lui, Emma. Surprinzător, Edward acceptă și amândoi pornesc la drum.</p>

10_nut

08.09.2018

Un film obisnuit cu zombii. Filmul nu are un buget foarte mare dar o data si de plictiseala merge vazut. IL RECOMAND. NOTA MEA 8

1 1

Vlady90

08.09.2018

Am remarcat modul de abordare al acestui film, putin mai diferit de cel al altor filme cu zombie, practic o naratiune a personajului principal, grupata pe capitole, o serie de flashback uri care ne ajuta sa intelegem povestea si chiar unele momente de animatie. Macar a reusit sa aiba putina originalitate, in rest nu a impresionat foarte mult, totusi faptul ca actiunea este amplasata in perioada imediat urmatoare Razboiului Civil American fac lucrurile mai interesante, ne-am cam saturat cu totii sa vedem aceeasi poveste despre oameni care incearca sa supravietuiasca intr-un oras mare, raman undeva blocati sau cauta cu disperare sa scape.

1 0

rocco123

08.09.2018

Un film de groază mediocru. Cu siguranță nu este cel mai prost film cu zombii făcut vreodată , dar pentru un efort de originalitate se străduiește să fie înspăimântător și curajos, și oferind zombii care sunt incredibil de amenințători și înfricoșători. Coloana sonoră este oribilă. Povestea este simplistă, deși bine stilizată cu porțiuni animate, care în cele din urmă se simte un pic rudimentar. Filmul este foarte lung, aproape două ore, și este foarte plictisitor şi lent. Regizorul John Geddes a compartimentat povestea în capitole, la fiecare capitol, ne introduce câte un nou personaj , fie ea o femeie misterioasă cu motivații discutabile, Eve ( Dee Wallace ), sau omul despotic , disperat de a conduce, General Williams ( Bill Moseley ).

2 0