Acțiune, Aventuri, Comedie, Romantic (United States of America)

Eric Hannah

Eric Hannah, Craig Detweiler

Providence Entertainment, Tricor Entertainment, Truth Soul Armor

28 Septembrie 2001

3 Decembrie 2020

Prietenii de o viata Will, Bryan, Matt, si Corey sunt intr-o calatorie pe care si-o planificasera toate viata, cand bunicul lui Corey moare pe neasteptate. Mergand sa ia mostenirea ramasa lui Corey, cei patru se intalnesc cu frumoasa verisoara a lui Jessie si, impreuna, pornesc intr-o aventura amuzanta, plina de sporturi extreme, ca surfing, skateboarding, motocross sau snowboarding. Un film incitant, cu multe suisuri si coborasuri, plin de actiune, comedie, dar si romantism.

Danorey

08.09.2018

un film slab din toate punctele de vedere.nu mi-a placut deloc

0 1

alynutza_04

08.09.2018

Un film pentru pasionatii de sporturi expreme, dupa cum sugereaza si titlul.O comedie, in primul rand, cu putine scene cu adevarat amuzante, si care, spre sfarsit, a cuprins si un pic de romantism, o doza placuta si suficienta. Patru prieteni, care au copilarit impreuna, ajung fiecare intr-o slujba temporara, cu unicul scop de a intreprinde calatoria pe care si-au dorit-o toata viata. Pleaca cu o masina improvizata, numita Joyota, spre Mexic, oprindu-se in fiecare loc unde puteau face o forma de sport extrem: bungee-jumping, alpinism, ski sau snowboarding. Ajungi in sfarsit pe plajele Mexicului, ei afla ca bunicul unuia dintre ei, Corey, a murit si decizia lor e sa plece spre indepartatul Seattle, la mormantul lui. Pe drum au parte de multe incidente, unele amuzante (cum ar fi scena din restaurant cu jocul lingurii), altele mai putin. Intalnirea care anima filmul este cea cu Jessie, simpatica verisoara unuia dintre baieti, care devine tinta unui pariu, fiind o fire extrem de hotarata si de rece in privinta relatiilor cu baietii. Pana la urma, normalul happy-end american al unui film de mana a doua. Un film placut, chiar daca slab ca realizare, ca subiect, ca actiune. Poate povestea romantica a avut o contributie importanta la catalogarea filmului drept placut, insa nu are a face.

1 0