Extremely Loud & Incredibly Close

Dramă (United States of America)

Stephen Daldry, Peter Timm

Paramount, Scott Rudin Productions, Warner Bros. Pictures

24 Decembrie 2011

4 August 2021

<p>Băieţelui Oskar, în vârstă de nouă ani, e deja un inventator amator, creator de bijuterii, astro-fizician, interpret la tamburină şi pacifist. El e convins că tatăl său, care a murit în timpul atacurilor asupra turnurilor gemene World Trade Center din New York în 9 septembrie 2001, i-a lăsat un mesaj secret, ascuns undeva în oraş. Băieţelul a găsit o cheie rămasă de la tatăl său şi de atunci e convins că acesta i-a lăsat un mesaj secret. Ca urmare, Oskar caută prin New York locul unde se potriveşte cheia. Mama lui Oskar s-a distanţat de băiat din cauza durerii suferite de pierderea soţului, aşa că Oskar e lăsat la voia minţii sale hiper-active. Băiatul refuză să creadă în lucruri ce nu pot fi observate, iar pe măsură ce caută mesajul secret de la tată descoperă o înţelegere asupra lumii din jur.</p><p> </p>

fireprof

08.09.2018

Un film emotionant care desi nu pare interesant la inceput, dupa ce se lasa descoperit fascineaza partea sensibila a sufletul.

12 12

ionutz_stavaru

08.09.2018

A avut o distribuţie de calitate, actori precum Hanks şi Bullock, însă în centrul atenţie a stat micul Thomas Horn... Un film emoţionant, construit interesant, tema este una sensibilă pentru americani... Per total, eu acord un 8...

2 3

08.09.2018

greu de catalogat filmul; nu stiu daca e un film de arta dar in mod sigur e un film emotionant; pentru noi oamenii obisnuiti , neimplicati in evenimentele din 11 septembrie cifra seaca cu numarul victimelor ramane doar o statistica, pentru cei ce si-au pierdut rudele atunci e alta mancare de peste; disparitia in acel mod a unui membru de familie a marcat destine ; o distributie intr-adeva r excelenta lasata oarecum in plan secundar intrucat regizorul a pus in centru pe micul Horn, care are destul talent incat sa il astepte o cariera frumoasa in actorie; un film destul de greu de urmarit datorita incarcaturii emotionale.

2 7