Dramă, Thriller, Război (United Kingdom)

Gavin Hood, Pierre Jolivet

Guy Hibbert

Raindog Films, Entertainment One Features

11 Septembrie 2015

15 Mai 2021

Colonelul Katherine Powell e ofțerul britanic care comandă o operațiune top-secretă cu drone pentru a captura teroriști aflați în Kenya. Imaginile transmise de drone dezvăluie pregătirile pentru un atac sinucigaș cu bombe, ceea ce schimbă misiunea de la ”capturare” la ”asasinare”. Chiar pe când pilotul american Steve Watts se pregătește să tragă asupra casei unde se află teroriștii, o fetiță intră în zona țintită și începe să se joace. Apariția potențialei victime colaterale iscă o dispută la cele mai înalte nivele diplomatice între Marea Britanie și SUA, iar dezbaterile sunt legate de principiile morale, politice și personale ce ar trebui încălcate sau protejate în contextul războiului contemporan.<div><br /></div>

aurae_county

08.09.2018

Rar mi-a fost sa vad un film mai plictisitor ca asta. Subiectul este pe scurt asta: niste maimutoi se pregatesc de un atentat terorist in Kenya si armata supraveghetoare (brits si yanchei) se c**a pe ei daca sa le tufleasca alora un Hellfire in bot sau nu. Drama. Victime colaterale. Pasat motanul de la unii la altii. Politicieni. Totul in sloowww.... motion. Dupa mine aia ar fi plecat de zece ori din casa pana sa ia astia vreo decizie. Cand vine vorba de supravietuire, deciziile care te tin in viata sunt exact alea imorale. Let's get over with it, shall we?

1 1

08.09.2018

rar mi-a fost dat sa vad un asemenea film; e un film foarte interesant; dar ma indoiesc ca inrealitate s-ar intampla asa ceva; pentru ca cred ca nu si-ar face atatea mustrari de constiinta.

0 0

08.09.2018

Filmul de fata mi s-a parut ingrozitor de plictisitor si destul de superficial. Incearca sa transmita emotie insa nu reuseste acest lucru, cel putin eu nu am simtit nimic dramatic legat de cele vazute. Se forteaza prea mult incercand acest lucru, desfasurarea povestii nu ajuta deloc. Eye in the Sky are in distributie cateva nume sonore care au insa niste prestatii aproape jalnice. Ultimul rol al regretatului Alan Rickman este unul sters. Regia filmului este slaba, modul in care actiunea este prezentata lasand de dorit, vizual nimic incantator. Ma asteptam la ceva mult mai interesant, mult mai intens. In primele minute ale filmului credeam ca acest lucru se va intampla insa directia in care filmul s-a indreptat a fost una neinspirata cu foarte multe opriri. Nota 5. Plictisitor!

0 0