Dramă, Muzică (Austria, Germany)

Thomas Roth

Thomas Roth

EOS Entertainment, MR Filmproduktion, Österreichischer Rundfunk (ORF), Filmfonds Wien, Cine Styria, Land Niederösterreich

7 Februarie 2008

1 Decembrie 2020

Filmul este o drama biografica in care regizorul austriac Thomas Roth descrie viata lui Johann (Hans) Hölzel, cunoscut sub numele de Falco. Titlul filmului, "Falco - Verdammt, wir leben noch!" (Falco - La naiba, inca mai traim!), este denumirea unei piese ce apartine artistului, in acelasi timp fiind si titlul unui album aparut postum. Filmul face o incursiune in viata lui Falco, unde regizorul ni-l prezinta pe copilul Falco, extrem de talentat, continuand cu inceputurile carierei sale muzicale, cu succesele si esecurile specifice oricarui artist si incheie cu ultimele clipe dinaintea tragicului accident care avea sa-i fie fatal. Viata lui Falco nu a fost deloc una linistita, ba dimpotriva, a fost presarata din plin cu abuzul de alcool si droguri, vicii specifice majoritatii artistilor. Si-a inceput cariera muzicala solo in 1982 cu sigle-ul "Der Kommisar", iar succesul absolut l-a cunoscut in 1985 cu piesa "Rock Me Amadeus" care, in 1986 a ajuns pe primul loc in Billboard-ul american, fiind prima piesa in limba germana din istoria muzicii si pana in prezent, care a ocupat locul 1 in SUA. Da-a lungul carierei a reusit sa imbine intr-un mod unic stilurile pop-rock, dance, pop-rap, soul etc, multe dintre piesele sale avand o incarcatura emotionala extrem de mare. Dintre cele mai cunoscute putem enumera; "Jeanny" (part 1&2), "Vienna Calling", "Egoist", "Naked", "Out Of The Dark". Toate piesele din film au fost interpretate de Manuel Rubey, actorul care "i-a dat viata" lui Falco. Gesturile, mimica si comportamentul acestuia din film, semanau izbitor cu cele ale vedetei. Toate acestea imbinate cu decorurile si melodiile inconfundabilului FALCO, ne-au facut sa uitam pentru aproximativ 2 ore ca acesta a plecat mult prea devreme dintre noi. Manuel Rubey a reinterpretat magistral melodiile ce apartin lui Falco, acesta reusind sa scoata si un album. Acest film este un omagiu adus celebrului artist care va continua sa traiasca vesnic prin piesele sale.

MaveRick30

08.09.2018

Filmul prezinta viata lui Johann Hans Hulzil cunoscut sub numele de scena FALCO, acesta devenind celebru datorita hitului “Rock me Amadeus” inspirat de filmul “Amadeus”. Viata traita la maxim, fara compromisuri, cu succese si esecuri, ne este dezvaluita in acest film biografic de catre familie, prieteni apropiati si managerul acestuia. Filmul este un omagiu adus CELEBRULUI ARTIST !

7 0

MaveRick30

08.09.2018