Fantastic Beasts and Where to Find Them

Aventuri, Familie, Fantasy (United Kingdom)

David Yates, Ron Shelton

Heyday Films, Warner Bros. Pictures

16 Noiembrie 2016

18 Noiembrie 2016

Animale fantastice şi unde le poţi găsi o face pe autoarea J.K. Rowling să se întoarcă în universul Harry Potter! Eroul este Newt Scamander, autorul cărții omonime din care studiază Harry în timpul primului an la Hogwarts, iar filmul îi prezintă aventurile, căci Newt nu se lasă până nu devine cel mai celebru magizoolog din lume. Călătoriile sale îi vor scoate în cale cele mai fantastice creaturi, unele dintre ele deosebit de periculoase!

ben26

08.09.2018

Nu inteleg de ce Fantastic Beasts and Where to Find Them are acest oribil titlu in germană, iar posterele nu au nici o legătură cu filmul. In alta ordine de idei, filmul este o capodoperă cinematografică ce combina efectele speciale cu personajele fantastice in stilul caracteristic scriitoarei J.K. Rowling. O poveste interesanta, plina de suspans dar si voie buna, cu actori extraordinari si cu cateva personaje din Harry Potter, daca va placut seria HP. Am vazut filmul in formatul 4DX si pot sa va spun ca este cea mai buna alegere deoarece poti trai mult mai intens povestea.

4 1

andystarx

08.09.2018

Desi are ceva efecte speciale,cred ca este mai bine de vazut ,3d ,filmul nu mi a placut ! Bineinteles,ca daca nu esti ca majoritatea postacilor,risti sa fii comentat aiurea pe aici ! Mi se pare ,prea plictisitor,nu are sare si piper,sau pur si simplu ,nu este genul meu ,nici nu ma atrag foarte mult astfel de filme,dar l am urmarit datorita lui Farrel !Oricum ,sa spui ca e o capodopera,este insa mult prea mult !

1 0

08.09.2018

Sincer sa fiu nu ma asteptam ca acest film sa imi placa atat de mult, chiar am ramas surprins de acest fapt pentru ca niciodata titlul de fata nu mi-a trezit un entuziasm fantastic. Pricipalul motiv din spatele acestei situatii este Eddie Redmayne care chiar imi dispace ca actor. Oricum imi pare rau ca nu l-am vazut in momentul premierei, ar fi fost un spectacol pe cinste intr-o sala de cinema. Legat de film, chiar daca povestea nu este foarte bine dezvoltata, aceasta a trezit foarte multa emotie si buna dispozitie. Personajele secundare sunt excelente iar pentru mine acestea au fost mult mai importante decat Newt Scamander insa intelegeti si de ce... Oarecum nu s-a pus foarte multa atentie pe partea personajelor negative insa nici acest lucru nu afecteaza foarte mult. Cred ca principalul scop al acestui film a fost sa ne aduca din nou pe taramul plin de magie cunoscut din seria Harry Potter. Cei drept aici parca calatoria este foarte diferita fata de ceea ce stiam din trecut sau poate doar am uitat eu Harry Potter. Din punct de vedere vizual filmul este de nota 10. Efectele vizuale sunt excelente iar acestea reusesc sa te impresioneze profund atunci cand scopul lor este de a emotiona iar cand momentele sunt mai dinamice si pline de "actiune", spectacolul vizual este foarte antrenant si plin de energie. Mi-a placut mult mix-ul actorilor, cum acestia au fost alesi. Redmayne sa zicem ca este ok insa mult mai mult mi-a placut Colin Farrell desigur. Ezra Miller intr-un rol nu foarte mare insa prezenta acestuia este acceptabila. Katherine Waterston foarte draguta. Acum dupa ce am vazut acest film pot spune ca sunt foarte incantat si entuziasmat de noua continuare. Imi v-a lipsi Farrell insa cred ca Johnny Depp si Jude Law vor contracara acest mic regret. Fantastic Beasts and Where to Find Them este un film plin de aventuri si magie care te v-a amuza copios in nenumarate momente. Are si cateva scene mai intense spre final insa in general atmosfera este foarte relaxanta. Cele doua ore petrecute alaturi de acest film au fost chiar perfecte. Ma bucur ca l-am vazut la indemnul unui bun prieten si desigur ca l-am vazut alaturi de el. Nota 9 pentru acest titlu.

0 0