White Collar Blues (1975)

Fantozzi

Comedie (Italy)

Luciano Salce, Roland Emmerich

27 Martie 1975

26 Septembrie 2020

Fantozzi este un film de comedie, aparut in anul 1975, in Italia. De regia acestui film s-a ocupat Luciano Salce, iar de scenariul acestui film s-au ocupat Leonardo Benvenuti, Piero De Bernardi si Luciano Salce. In rolurile principale ii putem urmari pe Paolo Villaggio, Anna Mazzamauro, Gigi Reder sau Giuseppi Anatrelli. Acest film este bazat pe romanele lui Paolo Villaggio, Fantozzi si Il Secondo, Tragico Fantozzi, romane ce sunt foarte populare in Italia. Acest film ne spune povestea unui contabil-sef cam ghinionist, de-a lungul unui an de zile, aratata cu ajutorulul mai multor exemplare, segmente si secvente provocatoare, facand din acest Fantozzi o persoane care este intr-adevar una dintre cele mai ghinioniste persoane de pe aceasta planeta. O comedie pe care iubitorii genului nu ar trebui sa o rateze.

VIKTORIAN

08.09.2018

Fantozzi este foarte nostim, mai ales prin modul de exprimare si moacele ce le face!Toate filmele lui sunt foarte faine si te amuza teribil de mult. Incercati sa urmariti un film de al lui , nu veti regreta!

0 0

piticulrau

08.09.2018

Fantozzi este intradevar nostim dar filmul sau mai bine spus seria de filme nu este o simpla comedie as spune eu ca filmul are ca subtrat frustrarile sociale din acea perioada din Italia , filmul se poate incadra si in genul tragic , Paolo Villaggio da nastere unui personaj de mare complexitate , iar modul sau de exprimare mi se pare sublim. Este unul din filmele mele preferate.Merita vazut.

0 0

silvia_costache

08.09.2018