Fathers and Daughters

Dramă (Italy, United States of America)

Gabriele Muccino

Andrea Leone Films, Fear of God Films, Busted Shark Productions

1 Octombrie 2015

6 Decembrie 2021

<p>Jake Davis e un scriitor premiat cu Pulitzer pentru cărțile inspirate de fiica sa, Katie, pe care o alintă Cartofel. Rămas văduv, Jake e debilitat de boală și nevoit să-și lase fiica în grija unor rude, pentru a se interna. 27 de ani mai târziu, Katie se chinuie să învețe să iubească, căci relația cu tatăl i-a creat o teamă puternică de abandon.</p>

silverstar

08.09.2018

Daca e sa privim filmul din perspectiva unei morale sanatoase, pelicula ar trebui considerata ca fiind cea mai reusita din 2015. Familia este pe primul loc, iar impotriva acestui adevar nu'i poate sta nici Statele Unite ale Banilor. Tot ce incearca OMG'urile, protectia copilului si sistemul acesta nesimtit, nu face decat sa distruga copiii si viitoarea lor tinerete aducandu'i la amnezie spirituala. Dragostea unui parinte poate insa vindeca si peste timp, prin amintire, decaderea copilului sau. Un film cutremurator de emotionant si un Russell Crowe minunat.

5 1

andystarx

08.09.2018

Filmul este bunicel,dar nu senzational ! AManda si Russel joaca impecabil,dar parca aveam alte asteptari de la regizorul care a creat Pursuit of Hapiness ! Oricum ,merita o vizionare,impact puternic pentru cei care iubesc filmele despre relatia familiala Totusi nu inteleg,de ce regizorul a croit povestea in asa fel ,in cat Katie se culca cu oricine apuca,tinand cont ,de ce educatie primise de la tatal sau !

1 0

cezarica98

08.09.2018

Un film despre relatia dintre tata si fiica, drama emotionanta, lenta-inceata. Povestea filmului etalata ofera privitorului lupta unui tata cu singuratatea dupa o cadere pshica, separarea unui copil de singurul parinte ramas in viata, elemente din copilaria unui copil ce influenteaza viata de adult. Un final optimist, usor previzibil, o alta interpretare remarcabila a lui Russell, o coloana superba interpretata de Michael Bolton, un film de vazut.

3 0