Romantic, Comedie, Dramă, Horror (Canada)

Andrew Currie

Dennis Heaton, Robert Chomiak, Andrew Currie

Lions Gate Films, Astral Media, Anagram Pictures

7 Septembrie 2006

30 Noiembrie 2021

<p align="justify"> Pelicula "Fido" este o comedie cu elemente de horror a carei actiune se petrece in anii '50, intr-un orasel numit Willard, in care toata lumea cunoaste pe toata lumea, iar corespondenta este adusa de zombii domesticiti. Cu cateva decade in urma Pamantul a trecut printr-un nor de praf cosmic, ceea ce a facut ca mortii sa se ridice din mormintele lor si sa se rascoale impotriva celor vii. In timpul acestui razboi sangeros a luat nastere o corporatia numita ZomCon, condusa de catre domnul Bottoms, care a reusit sa ii domesticeasca pe zombii si sa ii transforme in servitorii fideli ai oamenilor, folosindu-i atat la treburile casnice, cat si la cele industriale. </p><p align="justify"> Timmy - copilul de 11 ani al sotilor Robinson - se imprieteneste cu un astfel de zombie, pe care mama sa Helen il adusese in casa pentru a o ajuta la indeplinirea indatoririlor gospodaresti si pentru a-i uimi pe noii sai vecini, sotii Bottoms. Botezand ciudata creatura cu numele de Fido si transformand-o in persoana in care are cea mai mare incredere, copilul reuseste sa dovedeasca un lucru de care el fusese intotdeauna convins in adancul sufletului sau si anume ca si acesti zombii au sentimente, chiar daca uneori manifesta un comportament deviat si mai mananca oameni. </p>

kluxxl

08.09.2018

Un film interesant,cu o idee noua.Comic in cateva randuri dar impresioneaza mai mult prin stil,decoruri si jocul actorilor,tipic anilor `50.Poveste previzibila dar totusi un film simpatic.

4 0

newmind

08.09.2018

frumos realizat,un film cu zombi in care efectele speciale sunt foarte bine administrate,si in care efectul asteptat nu este unul de groaza ci un zambet asociat cu o remarca pozitiva la adresa filmului.idea este foarte buna iar efectul comic se evidentiaza foarte bine.nota 10 pentru idee,joc actoricesc costume si recuzita

0 0

Dribbl3r

08.09.2018