Open Road Films

28 Ianuarie 2016

29 Ianuarie 2016

<p>Parodie a popularului roman ecranizat ”50 Shades of Grey / Cincizeci de umbre ale lui Grey”.</p>

mindhunters

08.09.2018

Am râs. Am râs în hohote, de parcă ăsta era ultimul film la care m-aș fi uitat și trebuia să mă bucur din plină de experiență. Nu vreau să vă înșir cai verzi pe pereți acum, sugerând că această parodie à la Marlon Wayans este cea mai bună pe care am văzut-o. Dar este foarte, and I mean foarte! haioasă. Deși are unele scene cu un umor cam… vulgar, nu poți să te abții, mai ales dacă știi și la ce filme anume face această producție trimitere. S-a luat de Whiplash? Desigur, și a fost amuzant. A făcut trimiteri la Magic Mike? De ce nu, și ăla e un subiect bun de exploatat și exagerat. Dar cel mai mult e luat în râs Cincizeci de umbre ale lui Grey, după cum o sugerează și titlul: Cincizeci de umbre ale lui Black. Ce e drept, și subiectul i-a permis lui Wayans să fie inventiv. Am văzut și eu filmul cu Dakota Johnson și Jamie Dornan și pot să spun că m-a amuzat teribil. Într-adevăr, au fost câteva replici menite să fie haioase, dar produsul final este penibil, cel puțin pentru mine. Subiect tras de păr, personaje deloc credibile (Anastasia parcă suferă de dublă personalitate, acu-i virgină sfântă, acum pare ea mare Dominatrix, iar Grey parcă-i luat din filmele cu obsedați), filmul ăsta nu transmite nimic – decât regret că ai pierdut 2 ore cu el. Singura fază care-i salvează e muzica!! Revenind la parodia de față – poate m-a amuzat atât de tare și pentru că sursa de inspirație mi s-a părut complet idioată. Vreau să menționez că am văzut ambele filme cap coadă și aș alege oricând parodia. Aici nu sunt nuanțe de gri, totul se zice clar, sunt parodiate unele faze până la nesimțire, n-ai cum să nu te distrezi. Deși aș fi apreciat un umor mai puțin vulgar, sunt multe scene haioase prin simpla mimică a actorilor principali sau datorită replicilor ironice, așa că nu e de mirare că sala râdea în hohote, ba chiar aplauda la multe scene. Sunt multe alte trimiteri la cântăreți, politicieni și tot felul de situații curente, de aceea e imposibil să nu vă amuze măcar câteva scene. Eu il recomand daca nu v-a placut filmul original sau puteti suporta un atac la acea productie.

2 2

08.09.2018

intr-adevare o parodie reusita, am ras si eu mult la fil, e drept ca nu e un film ce il poti vedea cu familia, dar nu ai cum sa nu ii apreciezi umorul.

0 1

Dragos_87

08.09.2018

Imi pare rau ca nu pot sa fiu de acord cu parerea celorlalti dar imi rezerv dreptul de a spune ca e cea mai mare porcarie care am vazut-o.De abia am rezistat o ora la mizeria asta.Faze scarboase,dialoguri fara logica intr-un cuvant:MIZERIE!Nota minuscula de pe imdb spune multe si imi asum parerea asta pentru ca sunt convins ca nu sunt singurul care am ramas dezgustat.

1 2