Fighting

Acțiune, Aventuri, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Dito Montiel

Paramount, Universal Pictures, Rogue Pictures

24 Aprilie 2009

31 Iulie 2009

<p align="justify">    Shawn MacArthur este un tanar originar dintr-un oras de provincie, avand un tata care il tine la distanta si un trecut marcat de o teribila tragedie, care vine la New York si incearca sa isi castige traiul din vanzarea unor marfuri contrafacute. Norocul pare sa ii surada atunci cand il intalneste din intamplare pe experimentatul antrenor Harvey Boarden, care ii observa talentul natural pentru lupta si il introduce in lumea intunecoasa si violenta a batailor ilegale de strada.</p><p align="justify">    Intr-un univers vicios si corupt, in care cei bogati pariaza pe concurenti ca si cum acestia ar fi niste pioni insignifianti pe tabla lor de sah, Shawn MacArthur devine peste noapte o vedeta, invingand rand pe rand boxeri profesionisti sau campioni la arte martiale si devenind tot mai puternic pe masura ce luptele devin mai brutale. Insa pentru a obtine un consistent premiu in bani si pentru a scapa de lumea tenebroasa in care s-a trezit aruncat, baiatul trebuie sa iasa invingator din cea mai dura confruntare din viata lui. </p>

adyddd

08.09.2018

Asa si asa. Pot spune ca a mers. nu am fost nici super incantat ... dar nici foarte dezamagit.. ce poti astepta de la un film in care se impart doar pumni? Eram curios de prestatia lui Channing Tatum. Se vede ca a trecut de la mare dansator la mare bataus.. Sincer, cel mai simpatic personaj mi s-a parut bunica lui Zulay care in cele cateva secvente in care a aparut a inveselit atmosfera.

6 3

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Un minus, ar fi, dupa mine ca ala, eroul, frate nu-l vezi sa se antreneze niciodata, si din somn daca-l scoli, se bate, sincer acuma, asta nu maninca, nu bea apa, zici ca-i soldat universal. SI acuma, apropo de “soldat universal” ma intreb daca i-au platit astia drepturi de autor lui Van Damme, ca daca mai tine cineva (in afara de mine ) minte, prin ‘90 Van Damme a scris si jucat intr-un film, “Lionhearth” , care avea identic aceeasi actune fix ca aici. Exact aceeasi, pana si faza aiai cu pariul pus “gresit” din final, totul coincide, de aveam impresia ca ma uit la acelasi film dar cu alti actori. Haidea sa fim seriosi….

7 10

Ade07

08.09.2018