The General's Daughter

Crimă, Dramă, Mister, Thriller (Germany, United States of America)

Simon West, Karyn Kusama

MFP Munich Film Partners GmbH & Company I. Produktions KG, Paramount, Neufeld Rehme Productions, Krane Entertainment

18 Iunie 1999

11 Mai 2021

Elisabeth Campbell, fiica generalului Campbell este gasita ucisa. Paul Brenner, un detectiv din Brigada Criminalistica face echipa cu Sara Sunhill, si ea membra a acestei brigazi si fosta iubita a lui Paul pentru a descoperi crimnalul. Dar cei doi vor descoperi o serie de lucruri ce nu vor fi pe placul unor persoane sus-puse, care vor face tot posibilul sa le incurce investigatia

cezarica98

08.09.2018

Un film interesant cu un subiect interesant, intrucit are o intriga politista deosebit de interesanta, este mai degraba vorba de implicatii.Travolta straluceste cu acest rol, un film pe care il recomand.

2 0

foxrivar

08.09.2018

Daca esti fan John Travolta trebuie sa vezi acest film de actiune si suspans, mai ales ca finalul este unul neasteptat.

2 0

george4dinamo

08.09.2018

In sfarsit un alt mare actor in uniforma dupa tom hanks. Paul branner un ofiter al armatei este insarcinat cu o misiune extrem de dificila. Fiica generalului campbell la randul sau componenta a armatei americane, este gasita ucisa. Misiunea este foarte grea pentru paul deoarece este obligat sa lucreze in echipa cu fosta iubita sara. Cei 2 gadesc indicii despre crima , dar isi dau seama ca victima se culca cu majoritatea colegiilor de armata, asadar lista suspectiilor este foarte lunga. Generalul nu avea o relatie perfecta cu fiica sa , dinpotriva , dupa un incident din trecut fiica sa il ura . Spre sfarsitul filmului aflam toata povestea, ce sa intamplat cu elisabeth, dar si ce legatura are tatal cu trecutul fetei si cu moartea acesteia.

0 0