Fire in the Sky

SF (United States of America)

Rob Lieberman

Paramount

12 Martie 1993

25 Februarie 2021

Fire In The Sky este un film sci-fi aparut in anul 1993. De regia acestui film s-a ocupat Robert Lieberman, iar de scenariu s-a ocupat Tracy Torme, un scenariu adaptat dupa cartea lui Travis Walton, The Walton Experience. In rolurile principale ii putem urmari pe D. B. Sweeney, Robert Patrick, Craig Sheffer si Peter Berg. Acest film reconstituieste straniile evenimente care s-au petrecut pe 5 Noiembrie 1975, in orasul Snowflake din Arizona. Travin Walton munceste ca paznic in paduri. Atunci cand acesta impreuna cu partenerii sai de serviciu pleaca de la munca spre casa, acestia dau peste o nava spatiala. Pentru urmatoarele cinci zile, Travis este dat disparut iar colegii sai sunt acuzati de asasinat. Atunci cand acesta reapare, in primul rand nu isi aminteste ca a fost plecat, dar in timp, ingrozitoarele amintiri ii revin.

ceapaev

08.09.2018

Filmul incita cand afli ca e inspirat din fapte reale.E un film asezat in jurul misterului, bine intretinut de-a lingul desfasurarii.Parca s-a pus cam mult accent pe partea care s-a vrut de groaza, referitoare la trairile lui Travis cand a fost retinut de extraterestri .Bine evidentiat egoismul si rautatea umane cand concitadinii il suspectau de omor pe Mike.Cam brusca trecerea peste doi ani pe finalul filmului.Un film de 7-8.

1 0

ayo_echelon_ro

08.09.2018

un film foarte bun,sci-fi , traumatic pentru Travis ,care aparent este vrajit de luminitele din padure si curiozitatea il inpinge la aflarea misteriului ,care il seduce rapindand-ul ,in urma carora cei 4 prieten ai sai sunt supectati de crima , pentru ca nu cred ca de fapt cea ce vazusera era real erau aproape siguri ca nimani nui va crede ca prietenul travis a fost rapit de extraterestri, un film tare la vreme accea si interesant.

2 0

scraw

08.09.2018