Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

David Barrett

Lowell Cauffiel

Knightsbridge Entertainment, Industry Entertainment, Grindstone Entertainment Group, Cheetah Vision, Mandalay Vision, Paradox Entertainment, Emmett/Furla Films, Envision Entertainment

31 August 2012

14 Mai 2021

<p>Pompierul Jeremy Coleman ajunge să fie omul potrivit la momentul nepotrivit în momentul în care acesta asistă la o crimă, în timp ce încearcă să salveze niște vieți dintr-un incendiu. Cum făptațul este nimeni altul decât Hagan, un individ extrem de periculos și de influent, Jeremy ajunge să renunțe la meseria de pompier și să intre în programul de protecție al martorilor, sfătuit la fiecare pas de experimentatul polițist Mike Cella. În timpul în care Coleman stă ascuns, ajunge să se îndrăgostească de polițista care îl protejează, simpatica Talia Durham. Însă fericirea nu putea să dureze prea mult, având in vedere câte legături are Hagan, pentru care găsirea și lichidarea pompierului nu era decât o chestiune de timp.</p>

fuRy

08.09.2018

Interesant lucru sa nu ai asteptari de la un film si sa te surprinda placut. Nu e cel mai stralucit film vazut vreodata, dar nu mi-a displacut, reusind sa ma tina in alerta pe toata perioada actiunii. Ce m-a facut sa il urmaresc a fost bineinteles distributia. Cliseele bineinteles nu s-au lasat asteptate, iar spre final am cam anticipat ce si cum. Nu insist prea mult. Merita vizionat de pasionatii de actiune, thriller.

4 2

nevilleee

08.09.2018

care suspans , care actiune ? este un film foarte prost , pacat de distributie . eu chiar nu pot sa inteleg cum actori ca Bruce Willis , Rosario Dawson si Vincent D'Onofrio care a jucat un rol de exceptie in Full Metal Jacket poate accepta sa joace intr-un asemenea film de 2 lei. pacat

3 8

iubytelxxl

08.09.2018

un film ratat.. pacat de distributie... sa nu mai discutam de greseli.. care au fost destule .. una dintre ele este cum face rost de masina , telefon .. niciun detaliu.. alta faza ar fi cea din cladire in care se afla talia ... il suna pe jeremy (in timp ce el avea vreo 4 mobile pe scaunul din fata si in timp ce vorbia cu talia a aruncat un mobil cu mike la fel) de unde stia ea numarul ? .. oricum cred ca regizorul era prieten bun cu bruce willis .. daca sunte-ti curiosi de un film cu un buget de 20mil$ .. mai bun e un film asiatic de niciun 1mil$

2 5