Fireproof

Dramă (United States of America)

Alex Kendrick

Sherwood Pictures, Samuel Goldwyn Films, Affirm Films, Carmel Entertainment, Provident Films

26 Septembrie 2008

23 Iunie 2021

Locotenentul Caleb Holt se confruntă cu vechea lege nescrisă a pompierilor: să nu-ți abandonezi niciodată partenerul! Când se află în interiorul clădirilor în flăcări se lasă întotdeauna ghidat de extraordinarul său instinct. Cu căsnicia sa, însă, e altă poveste. După un deceniu de căsătorie, Caleb și Catherine Holt s-au îndepărtat atât de mult unul de altul, că sunt gata să se despartă. Și în timp ce se pregătesc de divorț, tatăl lui Caleb îl roagă pe fiul său să încerce un experiment pe care-l numește "Provocarea dragostei". Deși speră că această nouă provocare nu are nimic de-a face cu noua convingere religioasă a părinților, Caleb o acceptă. Va putea el să-și iubească soția, în timp ce evită dragostea pe care i-o arată Dumnezeu? Va fi el în stare el să-și demonstreze din nou dragostea pentru o persoană care-i refuză sentimentele? Sau, pur și simplu, e vorba despre de altă căsnicie care se duce de râpă?

mariamagda

08.09.2018

Hai sa scoatem batistutele si sa plangem... In mod clar un film de dragoste cu ceva scene dramatice probabil pentru a atrage si niste barbati in fata ecranului, nu doar femei. Un film care nu prea are insa legatura cu realitatea, ci cu o lume idealizata... pe scurt, frumos, insa neverosimil.

3 14

andrei_horn

08.09.2018

Foarte bun filmul. Chiar ma gandeam cand am sa-l vad din nou pe Kirk Cameron jucand din nou intr-un film, si iata ca l-am vazut. Filmul a fost foarte impresionant, l-am vizionat impreuna cu familia si am ramas impresionat, dar am tras si ceva invataturi din el/ Il recomand cu placere!!!

2 0

sheikare

08.09.2018

undeva sigur gresesti, dupa parerea ta inteleg ca toti ar trebui sa fie lafel o apa si un pamant, da mi voie sa te contrazic, doar pt ca ai trecut prin experiente neplacute si dezamagitoare cu cativa, mai multi tipi asta nu inseamna ca ai dreptate si eventual trebuie sa i urasti si sa i tratezi pe toti ceilalti dupa aceleasi criterii... e o realitate doar ca nu multi o pot vedea pt ca si au creeat una privata, a lor

2 1