Dramă, Thriller (Germany, United States of America)

Mark Fergus, Werner Jacobs

Mark Fergus

Yari Film Group, Furst Films

5 Mai 2006

24 Ianuarie 2021

<p>Jimmy Starks este un vanzator orgolios si priceput la vorbe, aflat in cautarea afacerii vietii sale. Cand i se defecteaza masina in mijlocul pustietatii, Jimmy o da pe mana singurului mecanic din acea zona. In asteptarea acesteia, decide sa piarda timpul la un ghicitor ambulant, care locuieste intr-o rulota. Acesta ii prevede cateva evenimente care chiar se intampla. In loc sa fie bucuros cand seful sau ii ofera o afacere banoasa, Jimmy devine paranoic. El se reintoarce la ghicitorul ambulant, care ii spune ca va fi in siguranta pana la prima ninsoare, dupa care ii este scris sa moara. Deidre, prietena sa, impreuna cu Ed, amicul sau, sunt martorii starii paranoice a lui Jimmy, care se intreaba daca nu cumva prietenul sau Vince, pe care l-a tradat in trecut, va veni sa se razbune. Pe masura ce vremea se raceste, Jimmy se gandeste cu frica la previziunile misteriosului ghicitor si crede ca odata cu prima ninsoare va muri...Stie cand, dar nu si cum.</p>

leemarvin1983

08.09.2018

Demult n-am mai vazut un asemenea film reusit. Misterul care invaluie povestea pe intreg parcursul filmului, combinat cu muzica excelent aleasa, transforma "Prima Zapada" intr-un exemplu de thriller captivant si antrenant. Ideea destinului scris, care poate fi prevazut de un om cu abilitati speciale, ne va fascina intotdeauna. Jimmy Starks nu poate fugi de destinul sau. Cadrele de iarna imi aduc aminte de Fargo si A Simple Plan.

1 1

myhaita1

08.09.2018

Un film in care destinul e facut de om cu mana lui. Nu e ucis de Vince, nici de valva defecta ....... dar destinul este implacabil. Daca n-aveti ce fce merita sa-l vizionati. mihai

2 2

Getbeget

08.09.2018

Nu are un scenariu tocmai original şi nu este spectaculos. Cu toate acestea, anonimatul în care se zbate pagina acestui film este nemeritat, pentru că zbuciumul interior al personajului principal în aşteptarea destinului implacabil este foarte bine redat. Merită o vizionare, cu aşteptările de rigoare.

0 0