Flashdance

Dramă, Romantic (United States of America)

Adrian Lyne

Paramount

14 Aprilie 1983

20 Octombrie 2021

<p align="justify"> Alexandra Owens este o tanara in varsta de 18 ani, care lucreaza ziua ca sudor intr-o otelarie, iar noaptea ca dansatoare exotica in barul Mawby's, impreuna cu cea mai buna prietena a ei Jeanie Szabo, care este chelnerita si viseaza sa devina patinatoare pe gheata. Idealul cel mai drag al Alexandrei este sa patrunda la celebra scoala de dans profesionist The Pittsburgh Conservatory of Dance and Repertory, drept pentru care ia lectii particulare de la Hanna Long, o balerina retrasa din activitate, care o incurajeaza sa nu renunte niciodata la ceea ce isi doreste in viata. Dupe ce Jeanie este respinsa de doua ori la preselectia pentru un concurs de patinaj artistic, isi pierde increderea in sine si devine dansatoare de striptease in barul Zanzibar, fiind salvata de la decadere de catre amica ei Alexandra.</p><p align="justify"> Existenta Alexandrei Owens se indreapta intr-o directie pozitiva atunci cand este remarcata in timpul unei prestatii de dans la barul de noapte Mawby's de catre Nick Hurley, seful sau de la otelarie, care se indragosteste de ea si apeleaza la relatiile pe care le are pentru a-i aranja fetei o auditie la prestigioasa scoala de balet. </p>

amphytrites

08.09.2018

super filmul... l-am revazut recent si efectiv m-am emotionat ca il vad din nou. muzica e unica si incomparabila.. e un 'must' pt orice iubitor de muzica.

1 0

BaBYDoll2008

08.09.2018

nu l-am vazut inca dar povestea mi se pare frumoasa,iar cum imi plac mie filmele de gen il voi vedea...:)

1 1

luminita.valeanu

08.09.2018

as vrea sa-l revad ....din pacate timpul nu-mi permite momentan , dar daca il pastrez inca in suflet ca pe ceva placut inseamna ca in orice moment l-as urmari as fi fara indoiala fanul lui...............muzica buna...reconfirmand ca anii 80 au dat dintre cele mai bune partituri muzicale.....si apoi.dansul ...........super,,,,coregrafie de nota 10

2 0