Flickan som lekte med elden

Dramă, Acțiune, Thriller, Crimă, Mister (Germany, Sweden, Denmark)

Daniel Alfredson

Nordisk Film, Zweites Deutsches Fernsehen (ZDF), Film Capital Stockholm, Spiltan Underhållning, Svenska Filminstitutet, SVT, Film i Väst

18 Septembrie 2009

15 Octombrie 2010

Inspirat din a doua parte a trilogiei "Millennium" a autorului Stieg Larsson, filmul "Flickan som lekte med elden" ii urmareste pe jurnalistii de la publicatia Millennium incercand sa demaste inaltii oficiali suedezi care abuzeaza de fete minore si fac trafic de carne vie. Computerul jurnalistului de investigatii Mikael Blomkvist este monitorizat fara stirea acestuia de catre Lisbeth Salander, un hacker cu memorie fotografica si talent la box, care a lipsit din Suedia timp de un an si acum si-a achizitionat un apartament luxos cu bani obtinuti prin frauda. Abuzata sexual in adolescenta, Lisbeth Salander se foloseste de informatiile stocate in calculatorul lui Blomkvist pentru a perfecta un plan propriu de razbunare impotriva proxenetilor. Inainte de a-i pedepsi ea insasi pe traficanti, Lisbeth Salander este acuzata de trei crime legate de articolul ce urma sa fie publicat in revista Millennium cu privire la infractiunile sexuale, iar Mikael Blomkvist face tot ceea ce ii sta in putinta pentru a o gasi pe fata inaintea politistilor si pentru a-i dovedi nevinovatia.

ANA__30

08.09.2018

L-am vazut si sincer e un film greoi greu de urmarit si pe mine una m-a plictisit astfel incat de la jumatatea filmului am lasat-o balta. Sincer nu e singurul film suedez pe care il vad insa asta nu mi-a placut.

4 12

NSugar

08.09.2018

filmele de acest gen bazate pe romane sunt intotdeauna mai greu de inteles, eu recomand sa cititi mai intai cartile pentru ca sunt superbe!!!!!

1 8

tristan09

08.09.2018

filmul nu e rau de loc. din nou trebuie sa remarc protagonistii pentru jocul deosebit. sigur, la fel ca si primul millenium trebuie sa recunosc superioritatea cartii. dar fată de stufosenia cartii, care te tine cu sufletul la gură, filmul redă oarecum sintetic povestea. din punctul meu de vedere, personajele au fost creionate asemănător cartii, in linii mari si povestea, firul central este prezent, asa că vizionare plăcută. merită.

5 3