Flight

Dramă (United States of America)

Robert Zemeckis

Parkes/MacDonald Productions, Paramount, ImageMovers

2 Noiembrie 2012

22 Februarie 2013

Pilotul de linie aeriană comercială Whip Whitaker are o problemă cu drogurile și alcoolul, deși până acum a reușit să-și finalizeze zborurile în siguranță. Norocul său se termină atunci când o defecțiune mecanică dezastruoasă îi trimite avionul rapid spre pământ. Whip reușește o aterizare forțată miraculoasă care are ca rezultat pierderea a doar șase vieți. Zguduit profund, Whip promite să devină treaz - dar când ancheta de prăbușire îi expune dependența, el se află într-o situație și mai rea.

kokonel

08.09.2018

MIE unul imi place ca actor ,isi intra in pelea personajului ,stie so faca cel mai bine ,este un actor complect,sper sa-l vad in viitor

1 18

red_zab

08.09.2018

Scene care-ţi cam taie cheful să foloseşti avionul ca mijloc de transport. Denzel joacă impecabil rolul de alcoolic. Este salvatorul celor 98 pasageri, dar în special reuşeşte să se salveze pe el însuşi.Replica : "Ştiu că pare tâmpit ce spun, dar faptul că mă aflu aici, mă face să mă simt în sfârşit liber" (aprox) ,e remarcabilă. Un film pe care vi-l recomand, pentru prestaţia lui Denzel, acţiune, thriller, emoţie, dragoste, dramă, mesaj, .... e OK. Nota 8. A.. mai e ceva ce nu-i dă pace: copilotul îi spune la un moment dat lui Whip: "din momentul în care te-ai urcat în avion, acesta a fost condamnat", cu toate că în fapt el a salvat acele persoane, lucru pe care nimeni altul n-ar fi fost capabil s-o facă. Whip a fost făcut răspunzător de această nenorocire din cauza modului lui de viaţă şi pentru energiile negative pe care le acesta le atrăgea ?! Interesant, este şi acesta un mesaj ?....., eu aş zice că da.

5 2

rocco123

08.09.2018

Un film excelent cu un actor mare Denzel Washington. Flight oferă o întorsătură interesantă. Într-o zi, într-un zbor de la Florida la Atlanta, prin furtuna, avionul său suferă o defecțiune mecanică și este într-o prăbușire necontrolată. Whip, al cărui nivelul de alcoolemie în sânge este de 0.24 (de trei ori limita legală de conducere) și care a inhalat cocaină, prezintă abilități excepționale de pilotaj pentru a salva o situație în care niciun pilot nu ar fi reușit. El pierde doar șase oameni în accident. Filmul ridică două întrebări fascinante. Dacă ar fi fost treaz, ar fi putut Whip să salveze mai multe vieți? Sau, dimpotrivă, a fost alcoolul și cocaina care a permis o gândire neconvențională care a dus la salvarea a 100 de oameni? Flight este o dramă cu secvențe terifiante de pericol, scene lin concepute de emoție, un scenariu minunat scris de John Gatins (Real Steel). Cu un asemenea actor cum este Denzel Washington este păcat să nu-l vizionezi, mare actor (monstru sacru)

2 2