Flight of the Phoenix

Acțiune, Aventuri, Dramă, Thriller (United States of America)

John Moore

Optional Pictures, Davis Entertainment, Aldrich Group, 20th Century Fox

17 Decembrie 2004

1 Martie 2021

<p align="left">Atunci cand un adapost petrolier din Desertul Gobu din Mongolia se dovedeste a nu fi productiv, Capitanul Frank Towns si copilotul A.J. sunt trimisi sa inchida operatiunea si sa transporte personalul de acolo. Cu toate acestea in drum spre Beijing, o furtuna de nisip ii obliga sa aterizeze fortat si sa-si paraseasca avionul C-119, in  desert. In timpul aterizarii avionul sufera pagube ireparabile,trei membri a echipei mor in acest timp. Atunci cand furtuna se opreste si nisipul se aseaza, realizeaza ca au deviat de la cursul normal cu 200 de mile, si nu au apa disponibila decat pentru o luna. Unul dintre pasageri se rataceste si dispare, nefiind gasit de echipa sa. Din acesta cauza moralul grupului scade, si desi initial se hotarasc sa astepte sa fie gasiti si salvati, realizeaza ca unica lor sansa este sa puna chiar ei la cale un plan,  pentru a scapa din desert.</p>

riddick

08.09.2018

Un grup de supravietuitori al unui accident aviatic ajung in desertul Gobi. Din pacate pentru ei, sansele de salvare sunt minime. Infruntand un mediu brutal, resurse de supravietuire scazute si incercand sa se apere impotriva hotilor din desert, ei realizeaza ca singura lor sansa de salvare este sa incerce ceea ce pare imposibil- sa construiasca un nou avion din epava celui prabusit. “Flight of the Phoenix” reprezinta de fapt povestea triumfului uman. Pelicula este un remake al filmului cu acelasi nume din 1965, avandu-i in rolurile principale pe James Stewart si Richard Attenborough.

2 3

Pheonix15

08.09.2018

Un film reusit. Mi-a trebuit ceva timp pana sa ma hotarasc sa-l vad, am crezut ca o sa fie chiar plictisitoare toata partea cand ei trebuie sa stea singuri in desert, dar a meritat.

2 2

cezarica98

08.09.2018

un film bun, un film de aventura, mie mi-a placut, il vazusem pe cel vechi din '65, reusit film, scenariu bun, actorii isi fac treaba cum trebuie, Dennis Quaid fermecator ca de obicei, un film de vazut.

2 1