Flowers for Algernon

Dramă (United States of America, Canada)

Jeff Bleckner

Citadel Entertainment, Alliance Atlantis Communications, Storyline Entertainment

20 Februarie 2000

24 Noiembrie 2020

<p>Charlie Gordon este un tanar de 37 de ani, retardat, care lucreaza intr-o brutarie. Dorind sa fie un om cat mai normal urmeaza cursuri de citit si scris organizate de un colegiu pentru adulti cu retard. Dr Strauss cauta subiecti umani pentru un experiment legat de cresterea inteligentei umane. Procedeul a fost deja unul de succes in cazul soarecelui de laborator Algemon.  Profesoare sa il recomanda pe Charlie pentru procedura. Experimentul reuseste, iar Charlie devine cel mai destept om intre cunoscutii sai. Insa nimic nu vine fara sacrificii, iar pretul platit pentru reusita s-ar putea sa fie in cele din urma considerat prea mare.   </p><p> </p>

Ed21

08.09.2018

Filmul este de o sensibilitte deosebita, iar performantele actorilor sunt spectaculoase. Il recomand cu caldura tuturor.

1 1

Juristul

08.09.2018

Deşi este retardat, Charlie Gordon are o inimă de aur. Lucrează într-o fabrică, colegii râd de el, dar Charlie nu se supără. Cel mai mult şi-ar dori să fie... un geniu. Medicul care îl supraveghează îi propune o intervenţie chirurgicală, care l-ar putea face un om normal. Operaţia reuşeşte, iar Charlie este mai inteligent decât toţi cei din jur. Se bucură de viaţă, de dragoste, până în ziua în care,ineditul se va produce.

1 0

sykmarius

08.09.2018

Deşi este retardat, Charlie Gordon are o inimă de aur. Lucrează într-o fabrică, colegii râd de el, dar Charlie nu se supără. Cel mai mult şi-ar dori să fie... un geniu. Medicul care îl supraveghează îi propune o intervenţie chirurgicală, care l-ar putea face un om normal. Operaţia reuşeşte, iar Charlie este mai inteligent decât toţi cei din jur. Se bucură de viaţă, de dragoste, până în ziua în care,ineditul se va produce. vreau si eu filmul dati-mi add la id syk_marius1995 care il are sau vre-un torrent :D

0 1