Follow That Dream

Follow That Dream

Dramă, Comedie, Muzică (United States of America)

Gordon Douglas, Curt Morgan

The Mirisch Corporation

25 Ianuarie 2021

<p>O familie se pripaseste intr-un orasel din Florida. Toby Kwimper, impreuna cu tatal sau si 3 orfani (o frumoasa adolescenta si doi copii gemeni) nu au mare lucru, in afara de principii patriarhale, sanatoase, de viata. Mai mult decat atat, Toby este chiar ingenuu, pur, total neslefuit si strain pana si de rudimentele diplomatiei. El trebuie sa treaca peste rautatile lumii noi ce i se deschide, pe care o considera la fel de curata cum este el, gasindu-i mereu scuze desi ii este potrivnica. In curand va ajunge serif si va trebui sa faca fata mafiotilor din zona, cu mainile goale, pentru ca refuza sa poarte orice fel de arma. Mai are de luptat si cu perversitatea unei tinere asistente sociale care se invrajbeste impotriva-i pentru ca ii refuza un simplu sarut. Poate nu atat de simplu, caci sarutul este pastrat pentru altcineva.</p>

Andrei426Hemi

08.09.2018

Follow that Dream este un muzical in care joaca Elvis Presley, acest film nu este unul dintre cele mai reusite filme ale actorului avand un scenariu oarecum aiurea

0 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

productia de fata a fost un film genial ! l-am vazut acum cativa ani , la trecerea dintre ani , doar pentru ca parea alegerea cea mai potrivita pentru acel moment . si am ramas placut surprins cand am vazut un film clasic , cu o actiune placuta si un ritm lent , acompaniat permanent de muzica mirifica a lui Elvis Presley ( care dovedeste cu acest rol ca este si un actor excelent , nu doar un cantaret ) . cred ca nu are cum sa nu iti placa un asemenea film , chiar daca nu esti un fan al musicalurilor . de la mine nu poate primi alta nota afara de 10 .

0 4