Footloose

Dramă, Muzică, Romantic (United States of America)

Craig Brewer

Weston Pictures, Dylan Sellers Productions, Zadan / Meron Productions

6 Octombrie 2011

30 Noiembrie -1

<p>Ren MacCormack ajunge din Boston într-un orăşel sudist - Bomont, unde are parte de o doză zdravănă de şoc cultural. Înainte cu câţiva ani de venirea lui Ren, comunitatea orăşelului a fost zguduită de un accident de maşină în care au murit cinci tineri. Fiindcă tragedia s-a produs după o noapte petrecută în oraş, consilierii locali din Bomont şi cu reverendul Shaw Moore (interpretat de Dennis Quaid) decid să aplice legi drastice şi interzic muzica tare şi dansatul. Ren nu e însă un tânăr obişnuit să se supună convenţiilor sociale aşa că revitalizează orăşelul şi în timp ce scutură aerul de plictiseală se îndrăgosteşte de fiica preotului, Ariel.<br /></p><p> </p>

arionesei_elena

08.09.2018

Mi se pare interesant filmul! O sa il descarc si dupa,o sa imi dau cu parerea! :D Asa,dupa trailer,pare bun!

3 13

adrianrus

08.09.2018

Lasand la o parte cateva clisee specifice genului, este un film chiar bun, relaxant, interesant, in mare parte captivant cu actori tineri si talentati. Daca vrei sa vezi ceva usor, cu un scenariu simplu imbracat pe ritm de dans si muzica country, daca vrei sa vezi inca o prestatie buna a actorului Dennis Quaid si sa o admiri pe frumoasa actrita Julianne Hough, atunci ai ajuns la filmul potrivit. 8/10

2 0

Utube

08.09.2018

Este un „remake” al filmului cu acelaşi nume care a fost realizat în anul 1984, dar de data aceasta, în multe din roluri, au fost distribuiţi actori dansatori profesionişti, ceea ce îmbunătăţeşte calitatea peliculei, mai laes în scenele ce implică dansul. Noua peliculă respectă aproape toate scenele vechii pelicule, dar au mai fost adăugate câteva scene noi care se subânţelegeau, în filmul din 1984, dar nu erau prezentate, una din ele fiind teribilul accident care generează şi ideea principală a filmului. În noul film nu apare scena în care, fata de preot, dependentă de adrenalină, este salvată la limită în urma unui act de curaj nebunesc. Deşi, ca idee, scenele sunt respectate, multe au fost prezentate altfel decât în filmul din 1984 iar una din ele, care pare foarte reuşită, este cursa cu autobuze, scenă în care se utilizau, în vechiul film, tractoare iar alta, tot la fel de reuşită, este cea în care preotul şi soţia lui îşi urmăresc fata de la fereastră cum pleacă la bal, în vechiul film preotul şi soţia venind noaptea pe câmp la depozitul unde se ţinea balul, pentru a fi siguri că totul este în regulă. Referitor la aceste modificări de scene rezultatul este evident o mai bună calitate a peliculei dar totuşi rămân cu părerea că unele scene vechi ar fi trebuit, ca idee, păstrate exact aşa cum au fost şi în vechiul film. Ideea pe care se bazează filmul şi care stă la baza acţiunii acestuia, este o utopie şi a fost păstrată intactă şi nealterată dar în noul film consider că s-a efectuat o mare greşeală prin faptul că o anumită scenă (arderea cărţilor în piaţa publică), care sublinia puternic consecinţele absurde şi periculoase prin legiferarea unei idei utopice şi aberante, a fost scosă de tot, nefiind înlocuită cu altceva care să sugereze această aberaţie. În felul acesta, noua peliculă, acordă un halucinant credit moral unei astfel de idei, de interzicere a dansului, în contrast puternic cu prima peliculă în care această interdicţie reiese condamnabilă prin însuşi „alunecarea” atitudinilor oamenilor spre acţiuni reprobabile. Multe din melodiile ce compun coloana sonoră au fost scoase şi au fost introduse altele noi iar cele care au rămas în film sunt remixate, interpretate de alţi cântăreţi într-o versiune mai nouă, realizând astfel un mixaj vechi-nou a cărui efect poate fi, în funcţie de gustul fiecărui cinefil, plăcut sau neplăcut. Interpretarea actorilor este de nivel mediu, în unele scene actorul din rolul principal ezitând vizibil şi oferind impresia că forţează interpretarea, o astfel de situaţie fiind cea mai evidentă în scena când ia cuvântul în faţa consiliului oraşului, dar per ansamblu toate acestea sunt compesate de scenele reuşite de dans. Ca fapt divers, noua peliculă conţine două greşeli mari observabile, una fiind cu pantofii fetei de preot, prin faptul că, la finalul filmului în scena cu balul, ea apare încălţată cu altă pereche de pantofi decât cu cea cu care a plecat de acasă, fapt care, indiscutabil, va fi observat de toate persoanele de sex feminin ce vizionează pelicula, iar a doua „greşeală” este că micuţa maşină galbenă apare în aceeaşi scenă, filmată din unghiuri diferite succesive, odată fără a avea capota din spate iar imediat după aceea, cu capota din spate pusă. Povestea de dragoste este reuşită, cu unele mici scăpări, dacă mică scăpare se numeşte faptul că iubita personajului principal este bătută de fostul prieten fără ca el, ulterior, să ia atitudine vis-a-vis de acest fapt. Finalul este, cum dealtfel şi era de aşteptat, unul predictibil şi foarte fericit iar cei răi îşi primesc ceea ce au căutat. Celor cărora le-a plăcut versiunea din 1984 a filmului, precis vor savura şi acest remake. Vizionare plăcută!

0 2