For Your Eyes Only

Aventuri, Acțiune, Thriller (United Kingdom, United States of America)

John Glen

United Artists, Eon Productions

23 Iunie 1981

25 Ianuarie 2021

<p align="justify">In <strong>For Your Eyes Only</strong>, Roger Moore il intruchipeaza inca odata pe deja legendarul agent 007, James Bond. Scufundarea unei nave britanice de spionaj, provocata de o explozie, atrage dupa sine implicarea mai multor agentii de spionaj. Rusii isi unesc fortele ca sa puna mana pe un dispozitiv ce controleaza submarinele britanice, ATAC. Dandu-si seama ca nu se pot implica direct in aceasta misiune, rusii apeleaza la un spion grec. Vazand ca este in joc viitorul Angliei, James Bond isi face aparitia si-i cere ajutorul Melinei Havelock. Lor li se alatura Kristatos, un bogat om de afaceri, fost erou al Miscarii de Rezistenta din Grecia, in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial. Alaturi de ei, apare si o frumoasa patinatoare nemtoaica si o contesa de aceeasi origine. Nu vor lipsi aventurile pe partiile de schi, atmosfera incitanta a cazinoului, extraordinarele excavatii subacvatice si linistea unei manastiri din varful muntelui.</p>

dumibr

08.09.2018

inca un film reusit din seria james bond si Roger Moore joaca super

0 1

Bci2

08.09.2018

Filmul incepe cu o secventa captivanta a agentului 007 --rol jucat elegant si cu multa energie de actorul britanic Roger Moore prins intr-un elicopter pe cale de a se prabusi, pilotat de inamici. Agentul 007 se duce in Grecia urmarind firul unei misiuni pentru a recupera un dispozitiv de codificare secret naval britanic care este pe cale de a cadea in mainile sovieticilor prin intermediul unui agent dublu. Actrita Carole Bouquet joaca rolul Melinei Havelock--o tanara atragatoare care se aliaza de nevoie si bunavoie cu simpaticul James Bond. Vedem apoi escapadele reusite de alpinist ale lui James Bond urcandu-se drept in sus pe un munte pentru ca s-ajunga la varf, la un castel cu pricina unde-i dispozitivul de codificare. Filmul este pline de tensiune, cu multe actiuni legate intre ele; vedem si cateva din alambicarile tipice ale acestei ecranizari dupa cartea lui Ian Flemming ,,For Your Eyes Only". O secventa reusita din film este si cea in care 007 reuseste sa-l termine pe unul din adversari aruncandu-l cu tot cu masina lui de pe munte. Dar poate c-am dezvaluit prea mult din continut ; oricum cine vrea sa vada filmul n-o sa citeasca decit inceputul sau titlul comentariului. Spre sfarsit, aflam si de unde vine titlul filmului cand intr-o scena de iubire, partial cenzurata, Melina i se arata lui James ,,doar pentru ochii lui" in costumul Evei. Apoi, intr-o scena ,mortala', comica, vedem un papagal -- Max-- al Melinei care duce prin satelit o conversatie cu fosta prim- ministra a Marii Britanii, Margareta Thatcher--cumva mult mai tanara si aratand mult mai bine decit o stim noi-- care- multumeste cu caldura lui Bond--de fapt papagalului Max, care-i raspunde la telefonul ei rosu-- pentru serviciile deosebite facute tarii lui in operatia din Grecia contra spionajului sovietic. Maggie (Thatcher) il intreaba pe papagalul Max--crezand ca vorbeste cu Bond-- ce ar putea face dansa pentru Bond ca rasplata, iar papagalul Max ii raspunde cum invatase el de la Bond: ,,Give us a kiss!"--adica sa-l sarute, iar Maggie pe jumatate flatata, si pe jumatate incantata, si rizind ii raspunde: ,,Ei, nici chiar asa..., glumesti, cumva?!" Superiorii lui Bond dau in panica si imediat intrerup legatura telefonica prin satelit dintre Maggie si papagalul Max, in timp ce adevaratul Bond isi continua ,,in spatele perdelii" iubirea fierbinte cu atragatoarea Melina. Un film superb cu James Bond, poate ca dintre cele mai reusite, cu actiune, thriller, aventura, mister, suspense, umor, si in doua secvente, cu iubire-- in stilul inimitabil al lui Bond. Din pacate, dupa ce vezi filmul de doua ori efectele surprizei dispar pentru ca anticipiezi fiecare schimbare brusca; oricum scenele de iubire si de varf din film merita vazute si de doua ori.

0 7

08.09.2018

For Your Eyes Only este un film clasic marca 007.In acest filmRoger Moore reuseste o interpretare foarte ok iar povestea filmului este una destul de buna,cu momente de actiune si mult suspans,desigur si romantismul pe care celebrul agent il arata in fiecare film. Un film clasic pe care mi l-am propus sa-l vad de mult timp insa acum cu mult asteptata premiera a noului film din serie am decis sa reiau seria de unde am lasat-o acum multi ani.

0 1