Foreign Correspondent

Foreign Correspondent

Mister, Thriller, Război (United States of America)

Alfred Hitchcock

Walter Wanger Productions, United Artists

30 Noiembrie 2021

Filmul portretizează un reporter american implicat în spionaj , în Marea Britanie . O serie de evenimente care dezvăluie o conspiraţie continentală la nivelul cel mai înalt european vor duce în cele din urmă la un singur deznodământ pentru începutul celui de al 2-lea război mondial . Filmul a fost bazat pe memoriile istorico-politice ale lui Vincent Sheean din anii 1935 . Redactorul şef al New York Globe , este îngrijorat de situaţia politică din Europa şi puterea în creştere a lui Adolf Hitler şi a Germaniei naziste . Acesta îl numeşte pe Johnny Jones corespondent străin în europa . Prima legătură a acestuia este Stephen Fisher liderul 'The Universal Peace Party'care se întâlnesc la o petrecere dată de Fisher în onoarea unui diplomat olandez , Van Meer . Pe drumul către petrecere , Haverstock îl vede pe Van Meer care intra în maşina care trebuia să-l ducă la petrecere şi-i cere un interviu pe care acesta il dă pe drum . Haverstock o întâlneşte pe fiica lui Fisher , Carol . Van Meer dispare în mod misterios şi apare în cadrul unei conferinţe de la amsterdam când este împuşcat în faţa unei mulţimi mari de oameni de un fotograf deghizat . Haverstock încearcă să urmărească asasinul care se îndrepta către o moară părăsită din provincie . Descoperindu-l pe asasin află că cel împuşcat era un impostor .

Juristul

08.09.2018

Bravo Alfred Hitchcock ! Ai reusit inca un thriller magnific.Ai ramas Regele genului.

2 1

stef_ionesco

08.09.2018

În preajma izbucnirii celui de-al doilea război mondial, un tânăr jurnalist american este trimis la Londra pentru a investiga asupra asasinării unui important om, Van Meer.

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

o alta realizare in conditii impecabile din partea "Maestrului Suspansului" , Alfred Hitchcock ! filmul este cursiv , nereusind "performanta" de a plictisi macar un moment , patrunzand atat de mult in problemele protagonistului , incat am avut numeroase momente palpitante , de maxima intensitate , altele interesante cu adevarat , iar unele chiar emotionante , realizate prin niste rasturnari de situatie neprevazute ! iar de distributie nici nu se mai merita discutat , pentru ca a fost una geniala ! de vazut cu mare placere , intrucat este un clasic .

1 5