Forgetting Sarah Marshall

Comedie, Romantic, Dramă (United States of America)

Nicholas Stoller

Universal Pictures, Apatow Productions

17 Aprilie 2008

22 August 2008

<p align="justify">Aceasta comedia romantica il are in prim-planul actiunii pe muzicianul Peter Bretter, care are o relatie amoroasa veche de cinci ani si jumatate cu vedeta TV Sarah Marshall, pe care o idolatrizeaza si care este centrul universului sau. In vreme ce Sarah este mereu in luminile rampei, admirata si iubita de catre toata lumea, Peter este barbatul ignorat de care ea uita intotdeauna sa aminteasca in discursurile de multumire de la decernarile de premii si care apare in fotografiile de tip paparazzi doar ca aghiotantul inutil si tolerat care ii duce poseta. </p><p align="justify">Atunci cand Sarah pune punct legaturii lor, intreaga lume a lui Peter se prabuseste, el suferind un fel de cadere nervoasa la serviciu si luand hotararea impulsiva de a pleca intr-o vacanta in Hawaii pentru a incerca sa o uite cat mai repede. Numai ca acest concediu de relaxare se transforma pentru bietul Peter intr-un cosmar atunci cand Sarah si noul ei iubit, rocker-ul britanic Aldous Snow, aleg sa-si petreaca timpul liber in aceeasi statiune exotica si isi rezerva camere in acelasi hotel ca si el. Pentru a rezista incercarilor la care este supus de soarta, Peter se refugiaza in sute de cocktail-uri de alcool cu fructe si intr-o idila cu Rachel Jansen, o frumoasa receptionera din statiunea Oahu. </p>

prettygia

08.09.2018

Booooriiing! Asta se vroia o comedie reusita? No way! Chiar penibila pe alocuri! Pacat de actritza, care e simpatica si cred ca poate mai mult. Hai un 7 de la indulgenta de mine.

1 0

criss_roby

08.09.2018

Comedie buna,intamplarea de fapt face filmul asa comic.Ca in majoritatea filmelor,un cuplu plictisit si obosit care constientizeaza ca relatia lor nu mai poate continua.Veste,despartirrea si vacanta in care Peter o urmareste pe ex-prietena,fara sa vrea,din cauza unei coincidente.Afland ca are un nou barbat,Peter este devastat pshiic cat si fizic.Fazele comice se contureaza inj jurul noului cuplu,si in jurul lui Peter care inca mai e indragostit de fosta prietena.Filmul te tine in suspans cu intrebari de genu-Va reusi sa compuna vreo melodie?Isi va gasi perechea?Va iesi cu bataie?Dar raspunsul vine la sfarsit cand vom afla ca are un sfarsit bun pentru toti,si pentru fosta lui iubita,dar si pentru el.Nota 8,deoarece apare fenomenul de ,,plictiseala,,.Pare lung deoarece intamplarile sunt insirate aproape la fel,fara ceva deosebit,numai aceleasi faze comice repetate.De vazut,doar pentru fanii genului comedie romantic.

3 4

laurik_4ever

08.09.2018