Ryûzô Kikushima, Hideo Oguni, Shinobu Hashimoto, Akira Kurosawa

Toho Company, Ltd.

18 Mai 2021

Ademeniți de aur, doi țărani lacomi însoțesc un bărbat și o femeie de-a lungul liniilor inamice. Cu toate acestea, ei nu își dau seama că însoțitorii lor sunt de fapt o prințesă și generalul ei.

valtro

08.09.2018

Este un film specific lui Kurosawa. Acel stil ca a permis sa ajunga singurul regizor nipon cu buget nelimitat pentru productiile sale. Este transpunerea teatrului japonez in tehnici mai noi, dar pastrand acelasi joc de actori in care unii neinitiati se pierd (Pentru cei ce cauta productii de "karate, made in hong kong" ii avertizez ca este un film alb negru din anii 60 si ca pe atunci Bruce Lee inca nu era nascut) Respectarea autenticitatii detaliilor, a costumelor si armurilor, a redarii protocoalelor si simbolisticii, a "risipei" de figuranti fac din filmele lui realizari de nereusit astazi (in epoca multiplicarilor pe calculator si a restrictiilor de siguranta impuse actorilor de catre societatile de asigurari). Este un film fara trucaje pt ca se bucura de participarea unor maestri actori, din toate punctele de vedere. TOSHIRO MIFUNE, care intamplator nu apare in distributia enumerata aici, face si el un rol deosebit. Pe scurt este un film de arta, de neratat pt toti cei indragostiti de acest gen, la care se pot adauga toti cei pasionati de istorie, arte martiale autentice si spirit. Daca recomandarea mea a facut sa vizionati acest film si eventual sa va placa ... va astept sa mai vorbim. VIZIONARE PLACUTA!!!

3 1

epicvlas

08.09.2018

o alta capodopera a lui kurosawa . un mare film epic , o povewste fantastica de aventura! george lucas a preluat idea in 1977 pt filmul star wars . pt cei care nu au vazut filmul vor recunoaste foarte multe idei din star wars printesa , generalul cel mai in varsta si luptator, cei doi roboti cel mic si cel inalt sunt cei doi ratati care sunt implicati in evenimente fara sa vrea! un film excelent cu scene de lupta extraordinare aventura la maxim o alta capodopera a lui kurosawa!!!!!

0 0

mateicoman

08.09.2018

Din cele pe care le-am vazut pana acum, pentru mine e cel mai simpatic film facut de acest regizor. Doi "mari razboinici", oameni de ultima speta, cateodata cu idei si care aveau o problema cu aurul sunt prinsi in valtoarea unor evenimente care ii depasesc cu mult. Datorita lor, generalul, care avea de facut un transport dificil, era mereu in situatii limita pe care trebuia sa le descurce, probleme asemanatoare celor din "lupul, capra si varza". E o chestie de tranzitie, atat in film pentru general cat si demersul cineastului, mai ales ca e dupa razboi. E un film simpatic dar are si multe alte lucruri interesante de urmarit. Filmul regizorului japonez este o ax²+bx+c, felul sau de a privi lumea, in general. Nu trebuie ratat, e un film foarte bun!

1 1