Comedie, Crimă, Dramă (United Kingdom)

Christopher Morris

Christopher Morris, Jesse Armstrong, Sam Bain, Simon Blackwell

Warp Films, Wild Bunch Distribution, Drafthouse Films, Film4 Productions

7 Mai 2010

24 Octombrie 2021

<p>Un grup de jihadişti britanici complet incompetenţi şi neîndemânatici vorbesc toată ziua despre idelogiile lor. Toţi sunt musulmani. Majoritatea sunt de origine din Pakistan, iar unul e un britanic cu barbă roşcată, dar acesta are cele mai agresive idei. Ei plănuiesc să îşi lege bombe de corp şi să dea o lovitură împotriva societăţii, însă jihadiştii se poartă atât de tare ca nişte amatori, încât serviciile secrete din Marea Britanie nu le bagă în seama activitaea teroristă. De altfel, planul lor nu e prea bine închegat. Barry, jihadistul roşcovan convertit la Islam, e de părere că ar trebui să arunce în aer o moschee pentru a-i trezi pe musulmanii moderaţi. Comedia neagră, imposibil de categorisit, are accente de thriller născute din incompetenţa personajelor principale şi negative.</p><p> </p>

cinematrix

08.09.2018

Despre wannabe mujahedini. Despre "razboiul sfant"! Despre Jihad. Despre multe altele. Excelent realizat, cu situatii si dialoguri uneori ce frizeaza absurdul, acest film reuseste sa ridiculizeaze inteligent o problema sensibila. Foarte recomandat.

1 0

mu_zz_i

08.09.2018

Un cu totul alt film cu şi despre terorişti. Credeam că am văzut toate filmele cu terorişti însă englezii au reuşit să facă din acest film o parodie a filmelor cu Achmed - The Dead Terrorist. Pur şi simplu nu poţi să te abţi să nu râzi la umorul britanic spus cu accent arăbesc. Fasall întruchipează perfect prostia umană născută din mândrie şi din "lasă bă că ştiu eu mai bine". Recomand pentru o burtă sănătoasă de râs. Nota 8.

1 0

Bibi_TM

08.09.2018

Umorul englez sau britanic se caracterizează printr-un umor sec, caustic, frecvent cinic. Christopher Morris in calitate de regizor si scenarist a reusit sa imi descretzeasca fruntea cu acest film haios.

2 2