Dramă, Thriller (United States of America)

Bennett Miller

E. Max Frye, Dan Futterman

Annapurna Pictures, Media Rights Capital, Likely Story

19 Mai 2014

20 Martie 2014

Filmul se inspiră din cazul real al milionarului John du Pont, moştenitorul unei companii de produse chimice, care a fost diagnosticat cu schizofrenie paranoidă şi l-a împuşcat mortal în data de 26 ianuarie 1996 pe campionul olimpic de wrestling Dave Schultz.<div>Dave antrena sportivi tineri pentru Jocurile Olimpice de la Atlanta în centrul Team Foxcatcher, pe care îl construise milionarul în anii ’80 pe imensa lui proprietate de 800 de acri din Newtown Square – Pennsylvania, însă instabilul psihic John du Pont (56 ani) trăia cu falsa impresie că bunul lui prieten este liderul unei conspiraţii internaţionale menite să îl ucidă pe el.Trăgând trei focuri de armă prin geamul automobilului Lincoln în direcţia lui Dave Schultz (36 ani), John du Pont l-a rănit mortal pe acesta sub ochii şefului agenţilor de pază de pe proprietate şi ai lui Nancy, soţia victimei şi mama a doi copii. </div>

Deniro

08.09.2018

Am asteptat de foarte mult timp aceasta pelicula, fiind una dintre cele mai asteptate filme pentru mine din 2014, iar astazi am avut ocazia sa vad acest film, care m-a lasat cu gura cascata, fiind intradevar unul dintre cele mai bune filme ale anului trecut, un film socant, intunecat, foarte lent, foarte rece si infricosator, "Foxcatcher" este un film care uimeste la toate capitolele, de la regia excelent si cadrele foarte bine filmate, la coloana sonora care iti da in unele momente fiori de a dreptul. Ceea ce a ajutat filmul sa fie atat de bun au fost dialogurile, scenariul si interpretarile perfecte ale protagonistilor, Steve Carell, Mark Ruffalo si Channing Tatum, care pentru mine sunt la rolurile carierei. Steve Carell a jucat incredibil de bine un personaj care pur si simplu te socheaza, te sperie , este unul si sper ca nu ultimul film in care nu l-am vazut pe Carell, am vazut un personaj ciudat, misterios, rece, care mi-a dat fiori timp de 2 ore, este genul de rol care merita o nominalizare la Oscar, pentru ca o merita pe deplin. Channing Tatum a fost perfect, un rol greu de interpretat, dar s-a descurcat mult mai mult decat foarte bine , un rol genial. Ruffalo mi-a trecut orice asteptare, nu este unul dintre actorii pe care ii simpatizez, dar cu acest film am inceput sa il ador, pur si simplu am fost uimit de interpretarea lui, magnific de buna, care sper sa castige premiul Oscar, sau macar o nomilalizare. Bennett Miller a regizat excelent acest film, care este lent, dar care surprinde incredibil de mult prin interpretarile geniale,dialogurile excelente, coloana sonora misterioasa si rece si o poveste socanta adevarata, ce face ca filmul sa fie mai dureros, dar pe care l-am savurat din plin, un film pe care nu am sa il uit mult timp de acum incolo...

4 3

andystarx

08.09.2018

Un film bunicel dupa un caz real,dar acum inteleg de ce nu a luat nici un oscar ! Mult prea static,dar cu un joc actoricesc foarte bun al lui Steve Carell!

1 1

mindhunters

08.09.2018

E un film puțin bizar, ce din primele minute începe să te gâtuie datorită unei atmosfere apăsătoare, căreia, culmea, nu-i poți detecta cauza prea repede. Actorii sunt extraordinari, premisa filmului este genială, mă refer la situația în care sunt cei 2 frați puși, relația dintre ei și mentorul comun, se vede mâna lui Miller. E genul de producție la care te aștepți să se întâmple ceva îngrozitor și când se întâmplă, rămâi prost de violența și brutalitatea cu care este sfâșiat firul poveștii. De văzut, deși te lasă cam șocat.

0 0