Frágiles

Horror, Thriller, Mister (Spain, United Kingdom)

Jaume Balagueró

Just Films, Castelao Producciones, Future Films

14 Octombrie 2005

22 Iunie 2021

Un spital de copii este pe cale sa fie abandonat, doar cativa copii si personalul necesar fiind inca aici. Asistenta din tura de noapte este ingrozita de ciudateniile pe care nu le intelege, asa ca pleaca. In locul ei vine Amy Nicholls, care este urmarita de un eveniment neplacut din trecut. Ea se ataseaza de o fetita orfana, Maggie, grav bolnava, si impreuna cu aceasta incepe sa dezlege misterul evenimentelor stranii care au loc in spital. La inceput nimeni nu o ia in seama, toti preferand sa inchida ochii, dar perseverenta ei ii pune in fata adevarului, asa ca acum trebuie sa coopereze toti pentru a scapa copiii si chiar sa-si salveze vietile.

blackbird

08.09.2018

mya plaqt filmu...l-am revazut...merita...knd am vazut afisul si reclama,ma asteptam la molt mai mult...oriq...putine scene ,,horror"..iar charlote arata groaznic :|...nota 8

2 4

loreena76

08.09.2018

un film care nu aduce nimic nou in domeniul thriller/horror, dar in schimb impresioneaza in mod neplacut prestatia Calistei(plina tot filmul de istericale) si intriga cumva dezlanata a filmului. Abundenta de clisee, o fantoma cu jumatate de poveste,... deja clasicul filmelor thriller din anii 2000. Titlul m-a facut sa ma astept la mai mult, dar cred ca a fost predestinat direct zonei "video".

2 3

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Calistra Flockhart personaj principal intr-un film horror. Si inca intr-unul foarte bun. Si foarte horror. Regizat de Balaguero, inainte de mult mai cunoscutul REC, filmul de fatza parca il prevesteste pe ala, la fel de dark si de horror este, si parca si ideea e oarecum asemanatoare. Tot o casa bantuita. De data asta, un orfelinat, undeva pe o insula britanica, care trebuia evacuat de urgenta. Dar lucrurile se complica, copii aia nefin singurii locatari de acolo, mai e ceva care face tot posibilul sa se asigure ca nimeni nu va parasi viu spitalul. Si putin cate putin, aceasta prezenta incepe sa se faca tot mai simtita si mai agresiva. Desi prima parte debuteaza mai lent, filmul reuseste sa te sperie. E superbine facut, n-arata sange sau tot felul de monstrii, te face psihic la mare arta, si pe final chiar esti speriat, iti ia ceva sa realizezi ca e doar un film. Desi n-o vedea nimeni pe Ally McBeal in filme de groaza, reuseste sa se achite cu brio, creand senzatia ca incearca sa compenseze cumva saracia spatiului in care stau copiii - niste saloane intunecoase si umede, intr-o cladire veche, friguroasa - prin caldura umana si compasiune. Filmul e super si Balaguero, unul dintre cei mai elaborati si mai buni regizori de horror din ultima vreme.

1 1